سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اعلام کرد: در پی دستور وزیر کشور برای به کارگیری همه امکانات برای رسیدگی فوری به حادثه دیدگان ریزش ساختمان در آبادان و بررسی کارشناسانه این رویداد؛ این سازمان از استانداری خوزستان خواست گزارش کاملی از این حادثه را در اسرع وقت ارسال کند.

بررسی جزئیات حادثه ریزش ساختمان در آبادان در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها

به گزارش قدس آنلاین از سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، در این مکاتبه بر ضرورت اتخاذ تمهیدات لازم برای امداد و نجات مصدومان و افراد محبوس شده احتمالی تاکید شده است.

‌همچنین از معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان خواسته شده تا اطلاعات لازم و جزئیات این حادثه شامل نحوه وقوع، اقدامات شهرداری در زمینه صدورمجوز ساخت و ساز و اقدامات مربوط به اجرای مقررات ایمنی به منظور پیشگیری از وقوع حادثه و عملکرد سازمان آتش نشانی در زمان حادثه را به سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ارسال کند.

به گزارش ایرنا احمد وحیدی وزیر کشور بامداد امروز (سه شنبه) برای بررسی آخرین وضعیت حادثه ساختمان متروپل آبادان به این شهر سفر کرد و وحیدی نژاد مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های کشور نیز وزیر کشور را همراهی می کند.

بخش‌هایی از مجتمع ۱۱ طبقه متروپل در خیابان امیری آبادان حوالی ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه دیروز (دوشنبه) فرو ریخت و این حادثه تاکنون ۱۰ کشته و ۳۵ مجروح برجا گذاشته است.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.