تهیه کننده سریال «موسی (ع)» گفت: در حال حاضر پیش‌تولید سریال مطابق برنامه‌ریزی‌ها در حال انجام است و طی ماه‌های آینده تصویربرداری سریال آغاز می‌شود.

میرعلایی: آماده تولید سریال «موسی(ع)» هستیم

به گزارش قدس آنلاین، احمد میرعلایی تهیه کننده سریال «موسی (ع)» ابراز کرد: ساخت پروژه‌هایی نظیر «موسی(ع)» زمان‌بر و سخت است و نمی‌توان در مدت‌زمان کوتاه این سریال‌ها را ساخت.

وی افزود: این کارها مخاطب جهانی دارد و مطالعه، نگارش، ساخت ادوات و دکور آن وقت‌گیر و سخت است. امیدواریم بتوانیم کاری قرآنی در شأن کشور ایران بسازیم. در حال حاضر پیش‌تولید سریال مطابق برنامه‌ریزی‌ها در حال انجام است و طی ماه‌های آینده تصویربرداری سریال آغاز می‌شود.

گفتنی است؛ روابط عمومی سیمافیلم در پی شایعاتی مبنی بر تعطیلی ساخت سریال حضرت موسی(ع) بیانیه‌ای که روز گذشته منتشر کرد، گفته بود: «ابراهیم حاتمی‌کیا تاکنون ۳۰ قسمت از این سریال بیش از ۶۰ قسمت را به طور کامل بازنویسی کرده است.  

همچنین در این اطلاعیه، از رسانه‌ها خواسته شد تا از حاشیه سازی درباره این سریال تاریخی بپرهیزند؛ چراکه «موسی(ع)» همانند سریال «سلمان فارسی» یکی از ابرپروژه‌های رسانه ملی است که ساخت آن چندین سال طول می‌کشد و در حال حاضر نیز نه‌تنها این پروژه متوقف نیست که حدود ۲۰۰ نفر در بخش‌های مختلف پشت دوربین و کارگاه‌های مختلف مشغول آماده‌سازی شرایط تولید سریال هستند.»

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.