۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹
کد خبر: 800224

نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم توانایی و تحمل گرانی بیش از این در بازار مسکن را ندارند و لازم است دولت در این رابطه تدبیر کند.

 دولت برای کنترل گرانی مسکن تدبیر کند

به گزارش قدس آنلاین، علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در نطق میان دستور با بیان اینکه در این دولت تلاش گسترده‌ای برای بازسازی روابط با دنیا و اصلاح امور صورت گرفته، اظهار داشت: از قوه قضائیه می‌خواهیم که با بانیان وضع موجود برخورد کند.

وی در ادامه با بیان اینکه تامین کالاهای اساسی موردنیاز مردم در بازار بسیار مهم است، ادامه داد: نظارت و کنترل دولت بر قیمت کالاهای اساسی مشمول ارز ۴۲۰۰ تومانی پس از اصلاح قیمت ارز ضروری‌تر از گذشته است.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با بیان اینکه متأسفانه خیلی از افراد نیازمند یارانه از دریافت آن جا مانده‌اند، گفت: در شبکه توزیع کالاهای اساسی نیز اشکالات فراوانی است که باید با تدبیر دولت برطرف شود.

حدادی خطاب به رئیس جمهور و دولت ادامه داد: برای عدم افزایش نقدینگی و عدم استقراض از بانک مرکزی مبارزه کنید؛ چراکه مردم طاقت گرانی بیش از این را ندارند و در بازار مسکن هم توانایی تحمل گرانی بیش از این میزان را ندارند.

وی ادامه داد: جنگ روسیه و اوکراین و گرانی مواد غذایی به ما فهماند که تا می‌توانیم باید برای قوی شدن و تامین کالاهای اساسی اقدام کنیم.

عضو مجمع نمایندگان استان البرز در مجلس در پایان با بیان اینکه قانون رتبه بندی معلمان با تلاش مجلس یازدهم به تصویب رسید، گفت: اما معلمان همچنان چشم انتظار اجرایی شدن این قانون هستند و لازم است علاوه بر اجرای این قانون، نیروهای خرید خدماتی، غیردولتی و نهضتی‌ها نیز تعیین تکلیف شوند.

انتهای پیام/‌

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • صادق ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    0 0
    این آقایون دلالان کارشناس نما هر برای گرم کردن بازار مسکن هر روز یک داستانی در میارن مثلاً یک روز میگن فایلهای فروش این روزها زیاد شده در خرداد بازار گرم خواهد شد یا تغییر در اردیبهشت اتفاق افتاده یا اینکه برجام بهم خورده داره قیامت میشه زود بخرید ولی همه اینها داستان هست واقعیت این است که مردم توانایی خرید ندارند و نخواهند داشت و مسکن خیلی بیشتر از تورم رشد کرده و تعداد خانه ها نه میلیون واحد بیشتر از خانوارها می باشد و اگر تا ده سال دیگر حتی یک واحد خانه هم ساخته نشود باز همچنان تعداد خانه های موجود در کشور بیشتر از خانوارها خواهد بود و در ایران حداقل سه میلیون واحد خانه بدون مشتری وجود دارد