یک مخزن سوخت واقع درتأسیسات نفتی رژیم صهیونیستی در بندر اشغالی حیفا، بار دیگر دچار حریق شد و دود غلیظی این منطقه را فراگرفت.

آتش‌سوزی مجدد در مخازن سوختی بندر اشغالی حیفا + عکس

به گزارش قدس آنلاین، رسانه‌های رژیم موقت صهیونیستی امروز بار دیگر از وقوع آتش‌سوزی در یک مخزن سوخت در شهر اشغالی «حیفا» خبر دادند.

بر اساس گزارش‌ها، این مخزن در میان دیگر مخازن سوخت واقع در تأسیسات نفتی منطقه «شمن» در حیفا واقع شده که به مناطق مسکونی نیز نزدیک است.

وبگاه عبری‌زبان «حیفا نیوز» با اشاره به دود غلیظی که بر اثر این آتش‌سوزی بندر حیفا را فرا گرفته، گزارش داد: «حجم گسترده‌ای از نیروهای امداد و آتش‌نشانی حیفا به سرعت در حال رسیدگی به حادثه هستند».

این پایگاه خبری نوشت: «کارگران تاسیسات نفتی با ریختن فوم اطفا حریق در مخزنی حاوی مخلوط گازوئیل شروع به اطفای حریق کردند. هوشیاری کارگران تاسیسات و واکنش سریع آتش‌نشانان ایستگاه حیفا از گسترش آتش و وقوع خطر واقعی برای دیگر مخازن جلوگیری کرد».

انجمن مدنی حفاظت از محیط زیست بندر اشغالی حیفا با بیان اینکه حادثه خسارت جانی نداشته، گفت: «در حین انجام بهسازی زیرساخت‌ها در منطقه نفتی مخازن سونول در ساحل شمن، آتش سوزی در بخش زهکشی مجاور رخ داد».

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.