رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه اقدامات اجرایی حج تمتع ۱۴۰۱ علی‌رغم زمان اندک به خوبی انجام گرفته است، گفت: ویزای تعدادی از عوامل اجرایی صادر شده است و این افراد تا ساعاتی دیگر به عربستان اعزام می‌شوند.

نخستین گروه عوامل حج تمتع امشب عازم عربستان می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین، سید صادق حسینی، رئیس سازمان حج و زیارت در جلسه فرآیندهای اجرایی حج تمتع ۱۴۰۱ با اعلام اینکه ویزای تعدادی از عوامل اجرایی صادر شده است و تا ساعاتی دیگر اعزام خواهند شد، گفت: خوشبختانه با تلاش تمامی دست‌اندرکاران و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، اقدامات اجرایی حج تمتع ۱۴۰۱ علی‌رغم زمان اندک به خوبی انجام گرفته است.

وی افزود: موضوعات اسکان، پروازهای اعزام و بازگشت حجاج، بیمه حداکثری حجاج، موضوع ارسال داروها و تجهیزات پزشکی، واکسیناسیون حجاج و سایر موضوعات حل شده و دغدغه‌ای در این راستا وجود ندارد.

رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه واکسیناسیون مطابق شرایط و ضوابط تعیین شده کشور میزبان مدنظر قرار گرفته است، گفت: موضوع تزریق واکسن مننژیت و واکسن فلج اطفال به حجاج نیز در دستور کار است و تأمین اقلام آن نیز به خوبی صورت گرفته است.

حسینی بر موضوع تزریق واکسن‌های مطرح شده برای توجه به سلامت حجاج حج تمتع ۱۴۰۱ تاکید کرد و گفت: سلامت حجاج عزیز از اهمیت بسیاری برخوردار است و به آن توجه ویژه‌ای خواهیم داشت.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.