امام جمعه طبس با بیان اینکه مصوبات سفر تولیت آستان قدس رضوی به این شهرستان موجب دلگرمی مردم شده است؛ فعال سازی پروژه‌های متعدد خدمت رسانی را از برکات این سفر دانست.

مصوبات سفر تولیت آستان قدس به طبس موجب دلگرمی مردم شد/ پروژه‌های خدمت رسانی متعددی در این سفر فعال شدند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از آستان نیوز، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا محمدی در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر تولیت آستان قدس رضوی به شهرستان طبس، اظهار کرد: خداوند را شاکریم که با بهبود شرایط شیوع کرونا و کاهش محدودیت‌ها، زمینه سفر تولیت آستان قدس به شهرستان طبس فراهم و با حضور حجت الاسلام والمسلمین مروی در این شهرستان و بررسی‌ میدانی پروژه‌های عمرانی و فرهنگی تصمیمات خوبی برای فعال سازی آنها اتخاذ شد.
وی با بیان اینکه سفر تولیت آستان قدس بسیار پرخیر و برکت بوده و موجب دلگرمی مردم شده است، ابراز کرد: این سفر بستر ارتباط بی واسطه میان مردم و تولیت آستان قدس را فراهم کرد و مصوبات راه گشایی برای بسیاری از مشکلات داشت که امیدواریم در آینده و فواصل زمانی کوتاه مجدد شاهد حضور تولیت آستان قدس در طبس باشیم.
وی گفت: تولیت آستان قدس در این سفر دستور احداث مدرسه شکوفه های رضوی برای دو مقطع دوم و سوم دبیرستان و اختصاص زمینی برای ساخت مسجد برای منطقه ای از شهرستان طبس را صادر کردند.
حجت الاسلام والمسلمین محمدی افزود: پروژه ۴۰۰ واحدی شهرک بهداشت بهزیستی شهرستان طبس که بالغ بر ۱۴ سال مسکوت مانده و متوقف شده بود با دستور تولیت آستان قدس پس سال‌ها دوباره فعال شد، همچنین تولیت آستان قدس دستور پیگیری مشکلات هتل میقات الرضا(ع) که حدود ۱۲ سال است متوقف شده را صادر کردند.
امام جمعه طبس با بیان اینکه از سال ۷۳ با تصمیم مقام معظم رهبری، تولیت امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) به  آستان قدس رضوی واگذار شد، خاطرنشان کرد: این تصمیم منشا خیر و برکات متعددی برای شهرستان طبس شد تا جایی که امروز شاهد هستیم هر ساله نزدیک به ۱۰ میلیون زائر به بارگاه منور امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس مشرف‌ می‌شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.