فیلم پسران دریا از زمان اکران تاکنون به فروش ۸۰۰ هزار تومانی دست یافته است.

آمار فروش سینما در هفته اخیر/ از نزدیکی علف زار به فروش ۱ میلیاردی تا فروش سه رقمی یک فیلم

به گزارش قدس آنلاین، در حال حاضر ۱۶ فیلم در گونه‌های مختلف طنز، جنگ، اجتماعی، کودک و دفاع مقدس، در سینماهای ایران اکران می شوند.

فیلم علف‌زار به تهیه کنندگی بهرام رادان و کارگردانی کاظم دانشی که اخیرا پس از اخذ پروانه نمایش، به فهرست فیلم های در حال اکران اضافه شده است، در چند روز نمایش خود از مرز فروش ۷۰۰ میلیون تومان عبور کرده است‌. این فیلم در چهلمین جشنواره فیلم فجر ۴ سیمرغ دریافت کرد.

فیلم انفرادی ساخته مسعود اطیابی در هفت روز اخیر، ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان فروش داشت تا مجموع فروش این فیلم به ۲۲ میلیارد تومان برسد.

سلفی با دموکراسی اثر علی عطشانی است که تاکنون هفت میلیون و سیصد و پنجاه هزار تومان فروش داشته است.

سگ بند ساخته مهران احمدی در گونه طنز است و در هفته اخیر ۹۹۹ میلیون تومان فروش رفت و با فروش ۳۳ میلیاردی در صدر جدول فروش سینمای ایران قرار دارد.

لامینور آخرین ساخته داریوش مهرجویی نیز که چالش های یک موزیسین را مطرح می کند، در هفته اخیر ۹۹ میلیون تومان فروش داشته و فیلم مجبوریم رضا درمیشیان هم به فروش ۳۳۶ میلیون تومانی دست یافت.

مغز استخوان با بازی پریناز ایزدیار، بابک حمیدیان و جواد عزتی ۲۵۷ میلیون تومان به فروش رفت و فیلم چند می گیری گریه کنی ۲ نیز حدود ۷۲۰ میلیون تومان فروش داشت.

فیلم پسران دریا ساخته افشین هاشمی و حسین قاسمی با فروش هشتصد و ۵۲ هزار تومان در انتهای جدول قرار دارد و هنوز فروش این فیلم به ۱ میلیون تومان هم نرسیده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.