رییس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد گفت: ۵.۲ تن آرد احتکار شده در قالب ۱۳۱ کیسه آرد در یک واحد نانوایی در مشهد کشف و توقیف شد.

 ۵.۲ تن آرد احتکار شده در مشهد توقیف شد

به گزارش قدس انلاین و به نقل از جهادکشاورزی شهرستان مشهد، علی نصری  افزود: این میزان آرد یارانه‌ای نوع ۲ در پایش بازرسان جهاد کشاورزی شهرستان مشهد در یک واحد نانوایی که در تولید نان ساندویچی باگت و نان بخارپز دارای مجوز بود کشف شد.

وی ادامه داد: این واحد متخلف پس از تولید نان ساندویچی برای خشک کردن و فروش غیر قانونی نانهای تولیدی به دامداری‌ها و استفاده غیرمجاز برای خوراک دام اقدام می‌کرده است.

رییس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد گفت: محموله آرد کشف شده توقیف شد و ضمن اخطار قانونی از مالک تعهد گرفته شد که حق هیچ گونه پخت و پز و کم و زیاد کردن آردها را ندارد.

نصری افزود: قرار شد کیسه‌های آرد در محل به صورت امانت باقی بماند تا از دادستانی و معاون اجرایی در امور شعب تعزیرات حکومتی دستور لازم برای هماهنگی قانونی به عمل آید.

وی ادامه داد: شهروندان گرامی می توانند خبرهای خود را در مورد احتکار، تقلب، گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه با شماره پیامک ۳۰۰۰۷۶۵۵۵۵ و یا شماره تماس ۱۲۴ در میان بگذارند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.