رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی گفت: امسال هنوز شهریه‌ای را برای ۱۴۰۲ـ۱۴۰۱ اعلام نکردیم و قرارمان این است که شهریه را درصدی اعلام نکنیم.

فعالیت ۱۸ هزار مدرسه غیردولتی در کشور/ هنوز شهریه مدارس را اعلام نکردیم

به گزارش قدس آنلاین، احمد محمودزاده رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی در برنامه سلام صبح‌ بخیر شبکه ۳ ، اظهار کرد: ۱۸ هزار مدرسه غیردولتی در سطح کشور داریم.

وی ادامه داد: امسال هنوز شهریه‌ای را برای ۱۴۰۲ـ۱۴۰۱ اعلام نکردیم و قرارمان این است که شهریه را درصدی اعلام نکنیم و بر اساس الگوی تعیین شهریه و نسبت به فرایندهایی که در مدرسه انجام می‌شود و با توجه به اجرای سند تحول و شاخص‌های کیفی و فضا و نیروی انسانی، شهریه هر مدرسه اعلام می‌شود.

محمودزاده با بیان اینکه شهریه مراکز را به استان‌ها واگذار کردیم که بر اساس الگوی تعیین شهریه است، گفت: مدارس متناسب با فعالیت‌هایشان باید شهریه اعلام کنند. 

وی تصریح کرد: کیفیت بخشی برای ما کنکور و المپیادها نیست بلکه همه برنامه‌های فرهنگی و تربیتی و ورزشی برای ما مهم است یعنی تعلیم و تربیت تمام ساحتی مدنظر ماست.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: قرارمان این است که عددی که اعلام می‌کنیم با عددی که از اولیا گرفته می‌شود، یکی باشد البته این رقم جدا از فعالیت‌های فوق برنامه است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.