عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: اصلاح‌طلبی از یک گفتمان متعین حداکثری به یک گفتمان ائتلافی تقلیل پیدا کرده است، به طوری‌که برای جذب اقبال عمومی به هر جریانی حتی جریان‌های برانداز متوسل می‌شوند.

مقدم: اصلاح‌طلبی به یک گفتمان ائتلافی تقلیل پیدا کرده است

به گزارش قدس آنلاین، احمدعلی مقدم، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به سوابق و وضعیت فعلی جریان اصلاحات در آستانه دوم خرداد، اظهار کرد: ۲۵ سال از تشکیل جریان لیبرال‌مسلک اصلاحات می‌گذرد. جریانی که دربردارنده احـزاب، گـروه‌ها و تشکل‌های سیاسی بسیاری با مبانی فکری و اندیشه‌ای متضاد است و بررسی سوابق و کارنامه این جریان چیزی جز سرسپردگی غرب، خیانت به رهبری و کشور، ناکارآمدی، فساد و چپاول اموال عمومی را نشان نمی‌دهد.

هیچ‌کدام از مصادیق اصلاحات واقعی برای جریان اصلاحات صدق نمی‌کند

وی افزود: اصلاح یعنی مقابله با نابسامانی و ایجاد سامان در هر امر بی نظمی که رهبر معظم انقلاب در توضیح اصلاحات با صراحت، فرمودند: «اصلاحات واقعی یـعـنـی مـبـارزه بـا فـسـاد، مـبـارزه بـا فـقـر، مبارزه با بیکاری، مبارزه با تبعیض و بی عدالتی» که هیچ کدام از این تعاریف در مورد اصلاح طلبان تندرو مسلک صدق نمی‌کند.

اصلاح‌طلبی از یک گفتمان حداکثری به یک گفتمان ائتلافی تقلیل پیدا کرده است

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان با اشاره به زوال گفتمانی جریان اصلاح طلب، افزود: سیاست «تَکرار می‌کنیم» بارها با فریب و شعارهای دروغین تکرار شد اما مردم همیشه ناراضی از این سیاست نخ نمای اصلاح طلبان قدرت طلب بوده اند؛ بنابراین اصلاح‌طلبی از یک گفتمان متعین حداکثری به یک گفتمان ائتلافی تقلیل پیدا کرده است، به طوریکه برای جذب اقبال عمومی به هر جریانی حتی جریان‌های برانداز متوسل می‌شوند؛ چراکه تنها قدرت برای آنها مهم است و برای رسیدن به آن، به قیمت نابودی نظام و انقلاب تلاش کنند. 

مقدم با قدرت‌طلب دانستن این جریان سیاسی، بیان کرد: شعار جامعه مدنی، گفت‌وگوی تمدن‌ها و وعده آزادی خاتمی نه تنها گره ای از مشکلات مردم باز نکرد بلکه به مشکلات کشور و مردم هم افزوده شد و فقط کشور را به بحران ها و آشوب های داخلی از جمله «حمله به کوی دانشگاه» و «قتل‌های زنجیره‌ای» دچار کرد. همچنین مردم از دوران سراسر فتنه و مشکلات اقتصادی روحانی نیز خاطره خوبی ندارند، به طوری‌که فقط گرانی، تورم و مشکلات معیشتی مردم را زیاد کرد.

اصلاح‌طلبان مسبب اوضاع فعلی هستند ولی روحانی را مقصر اصلی جلوه دادند

وی خاطرنشان کرد: اصلاحات با پیاده‌سازی سیاست تعدیلی و با نگاه از بالا به پائین، با مردم فاصله داشتند و با مروری گذرا بر کارنامه دولت‌های اصلاح‌طلب به خوبی می‌فهمیم که جریان اصلاح‌طلب به‌عنوان حامی دولت روحانی، مسببان اصلی اوضاع نابسامان اقتصادی کشور بودند و در آخر کار دولت با فاصله گرفتن خود از روحانی و مقصر جلوه دادن او، به دنبال تطهیر و تبرئه کردن اصلاح طلبان بودند.

اعتراضات سال ۹۸ چیزی جز بی تدبیری دولت و حمایت اصلاح طلبان نبود

وی با بیان اینکه اصلاح طلبان غربگرا فقط به دنبال قدرت و ثروت بوده و هستند، مطرح کرد: سرطان اصلاحات دائما به فکر رابطه با غرب و غارت اموال کشور بودند و اصلا توجهی به مشکلات و مطالبات مردم نداشتند به طوری که اعتراضات سال ۹۸ که به دلیل تعیین و نحوه اعلام نرخ بنزین بود، چیزی جز بی تدبیری دولت و حمایت اصلاح طلبان نبود لذا اخلاق، مهمترین گمشده جناح اصلاح طلب و مدعیان اعتدال دولتی است.

اصلاح طلبان هیچ‌گاه به دنبال اصلاح چیزی نبوده‌اند

این فعال سیاسی تشریح کرد: این جریان هیچ گاه بدنبال اصلاح چیزی نبوده اند، بلکه همیشه به فکر براندازی و فتنه بوده و هستند به‌طوری‌که سرطان اصلاحات به‌جای خنثی کردن تحریم ها، دنبال لغو تحریم ها بودند و با سیاست ذلیلانه لبخند و مذاکره سبب توقف و نابودی بخش بزرگی از صنعت هسته ای کشورمان شدند؛ بنابراین باوجود ادعای اصلاح‌طلبان مبنی بر اینکه یک جریان دموکراتیک و خشونت‌پرهیز هستند، اما رفتارهای آنها نشان می‌دهد که در بزنگاه‌ها، ابایی از رادیکالیزه کردن وضعیت سیاسی و اجتماعی ندارند و از تکنیک‌های براندازی برای مقابله با نظام استفاده کرده و می‌کنند.

مواضع اصلاحات در راستای تقویت جریان برانداز بوده است

مقدم تصریح کرد: اصلاح طلبان با شعار جامعه مدنی در عمل با مبانی ولایت فقیه مشکل دارند؛ بنابراین کسانی که در صدر جامعه اسلامی، ولی فقیه را قبول ندارند در نتیجه اعتقادی به جامعه اسلامی و علوی نیز ندارند؛ لذا تلاش عقلای اصلاحات برای فاصله گذاری بین اصلاحات و براندازی نتیجه ای نداشته است چون مواضع و عملکرد طیف تندروی اصلاحات و اقدامات سران فتنه ۸۸ نه تنها فاصله‌ای با براندازی نداشته، بلکه تقویت‌کننده آن نیز بوده است.

وی تاکید کرد: برنامه نوسازی گفتاری افراطی‌ها نه یک بازسازی داخلی، بلکه اقدامی تخریب گرایانه برای فراهم کردن شرایط براندازی و جنگ با نظام است به‌طوری‌که اردوکشی های خیابانی با هر بهانه کوچکی و فراهم آوردن خوراک رسانه های معاند و ضربه و خسارت به کشور توسط سران فتنه، مصداق بارز این تکنیک براندازی و مقابله با نظام است.

تندروهای اصلاح‌طلب فقط در جهت براندازی نظام تلاش می کنند

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: تندروهای اصلاح‌طلب با اصلاحات ساختاری فقط در جهت براندازی نظام تلاش می کنند، بنابراین جریان لیبرال مسلک اصلاحات، همانند بنی صدر خائن همیشه بزرگترین طلبکاران انقلاب هستند به‌طوری‌که موج جدید تخریبی اصلاح طلبان، که دچار تعارض منافع شده اند، برای احیا و بازسازی خود و بازگشت به قدرت به عنوان نقد، پرچم تخریب رهبری، دولت و شخص آیت‌الله رئیسی را برافراشته‌اند و به دنبال مأیوس‌سازی جامعه و تخریب روابط ایران با کشورهای دنیا هستند.

مقدم توضیح داد: جریان لیبرالی و غرب گرای اصلاحات قادر نبودند اصلاحات وعده داده شده به مردم را چه زمانی که ریاست جمهوری دستشان بوده و چه زمانی که مجلس را یکدست داشتند، عملی سازند، لذا در حال حاضر حلقه ای جدید و فتنه ای تخریبی با هدف ایجاد تولید محتوا علیه نظام و رهبری، مشابه آنچه در دهه ۷۰ به وجود آوردند شکل داده اند به طوری‌که این استراتژی در رفتارها و سخنان افرادی مانند حجاریان، تاجزاده، آشنا و مرعشی کاملاً مشهود است.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان خاطرنشان کرد: وضعیت اصلاح طلبان در آستانه دوم خرداد، تلاش و تخریب به هر قیمتی برای دستیابی به قدرت است، بنابراین عدم اقبال مردم نسبت به این جریان و تجربه سالیان زیاد به ما فهمانده است برای پیشرفت و عزتمندی کشور باید برای همیشه تفکر خطرناک لیبرال مسلک و رادیکالی اصلاح طلب را از قاموس سیاسی مملکت طرد کرده و کنار بگذاریم چراکه این ها سرسپردگان جیره خوارانی هستند که حتی به خودشان هم رحم نمی‌کنند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.