مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد درخصوص گزارشات تخلف مبنی بر فروش ۵۰ هزار تومانی «من‌کارت» گفت: درحال حاضر مشکلی در فروش من‌کارت نداریم و به‌طور متناوب عوامل فروش در قطار شهری و سوپر مارکت‌ها رصد می‌شوند و چنین موضوعی مشاهده نشده است.

مشکلی در توزیع «من‌کارت» وجود ندارد/ شهروندان گزارشات مبنی بر تخلف در فروش «من‌کارت» را به ۱۳۷ اعلام کنند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، "مهدی بدیع‌فرخد" درخصوص نحوه دسترسی شهروندان به «من‌کارت»، اظهار کرد: درحال حاضر «من‌کارت» با قیمت ۱۵ هزار تومان عرضه می‌شود و هیچ مشکلی برای توزیع آن وجود ندارد و به تعداد کافی تهیه شده است.

وی افزود: در سال گذشته به تعداد کافی «من‌کارت» تهیه شده و طبق آمار تاکنون تا حد نیاز کارت در باجه‌ها و عوامل فروش توزیع شده است و همکاران نیز به صورت متناوب به باجه‌ها مراجعه می‌کنند تا در صورت کمبود، نسبت به تهیه آن اقدام شود.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد در رابطه با گزارشات تخلف مبنی بر فروش ۵۰ هزار تومانی «من‌کارت»، بیان کرد: به‌طور متناوب عوامل فروش در قطار شهری و سوپر مارکت‌ها رصد می‌شوند و چنین موضوعی مشاهده نشده و ممکن است این اتفاق به صورت فردی و خارج از دامنه فروش رخ داده باشد و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده تخلف به سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ اطلاع‌رسانی کنند.

بدیع‌فرخد در مورد خرابی باجه‌های شارژ «من‌کارت»، خاطرنشان کرد: ۷۴۴ عامل شارژ در سطح شهر علاوه بر دستگاه‌های موجود در قطار شهری و باجه‌های فروش وجود دارد که ممکن است گاها برخی از آن‌ها خراب شود که در صورت اعلام خرابی به سرعت برطرف می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.