عضو کمیسیون آموزش مجلس از نامه ۷۳ تن از نمایندگان به قالیباف برای در اولویت قرار گرفتن طرح تعیین تکلیف استخدامی معلمان خبر داد.

درخواست ۷۳ نماینده از قالیباف برای در اولویت قرار گرفتن طرح استخدامی معلمان

به گزارش قدس آنلاین، مهدی اسماعیلی عضو کمیسیون آموزش و تحیقات مجلس شورای اسلامی در تشریح آخرین وضعیت بررسی طرح تعیین تکلیف وضعیت استخدامی نیروهای آموزش و پرورش (معلمان) در مجلس، اظهار کرد: کلیات این طرح به تصویب اکثریت اعضا رسیده و کار ارزیابی آن در کمیسیون تمام شده و طرح جهت بررسی در جلسه علنی تقدیم هیئت رئیسه قوه مقننه شده است.

وی افزود: اخیرا ۷۳ تن از نمایندگان در نامه‌ای به قالیباف رئیس مجلس خواستار این شده‌اند که طرح تعیین تکلیف استخدامی معلمان در اولویت رسیدگی در جلسه علنی مجلس قرار گیرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر اینکه وزارت آموزش و پرورش با کمبود معلم و نیروی انسانی مواجه است، ادامه داد: امیدوار  هستیم با تصویب و اجرای درست این طرح درآینده‌ای نزدیک هم نیاز و جبران کمبودهای نیروی انسانی آموزش و پرورش رفع شود و هم به جذب و بکارگیری معلمان باتجربه وبا کیفیت منجر شود.

اسماعیلی تصریح کرد: براساس این طرح، تمامی معلمان اعم از خرید خدماتی، برون سپار، حق التدریس، نهضت سوادآموزی،قرآنی، پیش دبستانی و مدارس غیردولتی که بار بزرگی از نظام آموزشی را بر دوش دارند، با برخی ملاحظات وضرایب سنواتی تعیین تکلیف استخدامی می‌شوند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیان کرد: احتمالا با توجه به درخواست نمایندگان، طرح مذکور پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه یعنی تا ۲ هفته آینده در دستور کار جلسه علنی قرار گیرد.

انتهای‌ پیام/

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.