به مناسبت بزرگداشت روز دختر جشن دختران ماه از سوی فرهنگسرای قرآن اجرا می شود،این مرکز با مشارکت گروه جهادی شهید بلالی و کانون دختران ترنج به مناسبت میلاد حضرت معصومه را تدارک دیده است.

برنامه های فرهنگسرای قرآن در دهه کرامت اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای قرآن، فرهنگسرای قرآن به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت برنامه‌های حضوری و غیرحضوری را تدارک دیده است.

این مرکز با مشارکت گروه جهادی شهید بلالی و کانون دختران ترنج به مناسبت میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها برنامه‌های شاد و مفرحی را تدارک دیده است.

برگزاری اردوی تفریحی همراه با مسابقات ورزشی و فرهنگی و همچنین اجرای جشن میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها با مولودی خوانی، سخنرانی و تقدیر از دختران نمونه کانون و مسجد صاحب الامر (عج) بخشی از این برنامه هاست.

این برنامه با همت کانون ترنج این فرهنگسرا روز در چهارشنبه ۱۱ خردادماه و با حضور ۲۰۰ دختر نوجوان در مجموعه شهربانوی بوستان ولایت از ساعت ۱۳ تا ۱۹ برنامه ریزی شده است.

تولید محصول ویژه شبکه‌های اجتماعی با عنوان «شمسه و آهو» که از سخنان گهربار امام رضا علیه السلام بهره گرفته و همچنین برگزاری نمایشگاه مجازی نقاشی و خوشنویسی از آثاری با مضمون زندگی شاه خراسان از دیگر برنامه‌های دهه کرامت این فرهنگسراست.

برای بازدید محصولات، مجازی صفحه اینستاگرام فرهنگسرای قرآن میزبان علاقمندان خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.