نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: جشنواره کن مظهر اسلام ستیزی شده و چند عنکبوت سیاه فرهنگی به نام ایرانی بودن، ضد بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) و اهل بیت (ع) در حال مبارزه هستند.

آیت الله علم الهدی: جشنواره کن مظهر اسلام ستیزی شده است

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد در خطبه های امروز نماز جمعه مشهد در جوار حرم مطهر رضوی با اشاره به فرارسیدن ایام سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اظهار کرد: یکی از مصادیق جهاد تبیین، بیان روش و راه امام راحل است. زیرا اکنون اگر واقعیت امام به درستی تبیین نشود، راه و روش این شخصیت بزرگوار تحریف می شود. افرادی که روزی به فرموده رهبر انقلاب «سوپر انقلابی» بوده اند و اکنون خسته شده و رفتار امروز خود را به امام (ره) نسبت می‌دهند و یا افراد عدالت خواهی که فکر می‌کنند با ایستادن مقابل ولایت در حال پیمودن راه امام (ره) هستند از این جمله اند.

وی افزود: امام خمینی (ره) موضوع ولایت فقیه را که از زمان غیبت کبری تا شکل گیری انقلاب اسلامی، بزرگانی از علمای دین فقط تدریس و بیان می‌کردند را در ماهیت انقلاب اسلامی پیاده سازی کرد.

آیت الله علم الهدی خاطرنشان کرد: امام (ره) در روزگاری ظاهر شد که نظام های سوسیال امپریالیسم و لیبرال امپریالیسم، تمام جهان را در بر گرفته بود و سیاست منهای دین و خدا و حذف دین از زندگی را گسترش می داد. اما انقلاب امام (ره) معادلات سیاسی جهان را بر هم زد و موجب ترویج خداباوری و معادباوری شد.

وی افزود: نقش امام (ره) در آشنایی جهان با آموزه های اهل بیت (ع) و دین، از ایجاد انقلاب اسلامی ایران مهم تر است. استکبار جهانی نیز این موضوع را برنمی تابد و می‌خواهد برای از بین بردن انقلاب، دین اسلام را از میان بردارد.

چند عنکبوت سیاه فرهنگی ضد بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) در حال مبارزه هستند

آیت الله علم الهدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ساخت فیلم ضد اسلامی و نمایش آن در جشنواره سینمایی کن گفت: جریان استکباری غرب نمی‌تواند مقابل انقلاب اسلامی ایران کاری از پیش ببرد. لذا همه دستگاه‌های هنری خود را برای براندازی اسلام به میدان آورده است.

وی افزود: جشنواره کن مظهر اسلام ستیزی شده است و چند عنکبوت سیاه فرهنگی به نام ایرانی بودن، ضد بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) و اهل بیت علیهم السلام در حال مبارزه هستند.

آیت الله علم الهدی خاطرنشان کرد: برخی با وجود این که خود را بر مدار ولایت اهل بیت (ع) در برابر چنین توهینی سکوت کرده اند. این نشان می‌دهد در کنار دشمن شناسی، باید امام شناسی هم وجود داشته باشد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.