جانشین فرمانده‌کل سپاه با اشاره به اینکه جبهه کفر در طول این ۴۳ سال هیچ غلطی نکرده است، گفت: امروز تمام افتخارات کشور با پشتوانه مردمی حاصل شده است و قطعا مشکلات اقتصادی کشور نیز با همین پشتوانه حل خواهد شد.

 سردار فدوی: تمام افتخارات کشور با پشتوانه مردمی حاصل شده است/ آمریکا همچنان هیچ غلطی نمی‌تواند بکند

به گزارش قدس آنلاین، سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز ظهر یکشنبه ۱۵ خرداد با حضور در مراسم بزرگداشت قیام ۱۵ خرداد در پیشوا، در جمع مردم ولایت مدار این شهرستان، اظهار کرد: ۴۳ سال است که در عیان‌ترین وجه ممکن، جبهه شیطان بزرگ در برابر جبهه انقلاب اسلامی ایستاده‌ ولی قیامی که بر اساس آموزه‌های اسلامی شکل گرفته و اثرات آن تا پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل حکومت اسلامی تداوم داشت با پشتوانه مردم، بر تمام توطئه ها غلبه می‌کند.

وی گفت: همانطور که امام در سال ۵۸ با قاطعیت فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند کند، هم اکنون نیز پس از گذشت ۴۳ سال و با وجود تلاش‌های متعدد، آمریکا و همراهان او همچنان نیز نمی‌توانند هیچ غلطی بکنند، در طول این سال‌ها، مردم ایران نه تنها در برابر هجوم همه جانبه جبهه کفر و ظلم ایستاده بلکه جریان کفر سالها دنبال این است که علیه آنها اقدامی نکنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: باوجود اینکه جبهه کفر از لحاظ تجهیزات پیشرفته است؛ اما مقاومت مردم ایران باعث شده نتیجه نقشه ها و اقدامات جبهه کفر ۱۸۰ درجه تغییر داشته و به نفع ایران اسلامی رقم خورده است، اگر جبهه حق با نیت خدایی به وجود آید و مردم تمام قد و با صدق و اخلاص پای کار باشند، خداوند ضمانت کرده که جبهه حق پیروز است و هیچ‌گاه حزب شیطان و جبهه باطل پیروز نیست.

فدوی افزود: مردم پیشوا در سال ۴۲ و در حالی که امکانات ارتباطی امروز وجود نداشت و می‌دانستند پایان این راه شهادت است، در دفاع از مرجعیت کفن پوشیدند، این عشق و ارادت مردم باعث شده تا در ۴۳ سال گذشته با وجود تمام خباثت‌ها، خبیثان دنیا نه تنها از عهده مطامعی که دنبال آن بوده‌اند برنیایند، بلکه همواره در مقابله با ایران اسلامی شکست خورده هستند و امروز بر این شکست اعتراف کرده‌اند.

وی ادامه داد: تقوا و عمل به تکالیف الهی هر روز باید نسبت به روز قبل بیشتر باشد زیرا هر روز علم و تکنولوژی ما افزایش می‌یابد و متناسب با آن نیز تکالیف ما سنگین‌تر می‌شود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: همه مسئولان باید برنامه داشته باشند تا انتقال نسل به نسل ارزش‌های انقلاب صورت گیرد تا آیندگان بدانند در سال ۴۲ مردم از سر یک باور دینی دست به اقدامی تاریخی زدند، رخدادی که در دفاع مقدس و جریان دفاع از حرم نیز بین مردم پیشوا متبلور شد و رشادت‌های بسیاری را در تاریخ انقلاب به یادگار گذاشت.

فدوی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان ذهن جوانان ما را مورد تهاجم قرار داده؛ اما چون آنان باطل هستند، خداوند نقشه‌های آنان را ناکام گذاشته است البته ما نیز باید تلاش کنیم تا با اقدامات فرهنگی مناسب، این توطئه‌ها را بیش از پیش خنثی کنیم.

وی ادامه داد: امروز تمام افتخارات کشور با پشتوانه مردمی حاصل شده است و قطعا مشکلات اقتصادی کشور نیز یا همین پشتوانه حل خواهد شد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان افزود: از سال ۶۸ همه کارشناسان اعتقاد داشتند که این طرح اقتصادی که دولت انجام داد باید شکل بگیرد، دولت جرات بزرگی را به خرج داد و این طرح را اجرایی کرد که موفقیت در آن به پشتیبانی مردم نیاز دارد تا بتوان کشور را از این گردنه مهم عبور داد.

گفتنی است؛ امروز سخنرانی سردار فدوی با حضور مردم و مسئولین شهرستان پیشوا در تجمع وارثان قیام ۱۵ خرداد در حرم مطهر حضرت جعفر بن موسی الکاظم(ع) برگزار شد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.