قطار کردن نام‌های بزرگ به عنوان فهرست خرید باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات راهکار مطلوبی برای پایان دادن به خاطرات تلخ هواداران پرسپولیس در فصل بیست و یکم بود.

آیا یحیی رفتنی می‌شود؟!

به گزارش قدس آنلاین، قطار کردن نام‌های بزرگ به عنوان فهرست خرید باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات راهکار مطلوبی برای پایان دادن به خاطرات تلخ هواداران پرسپولیس در فصل بیست و یکم بود که از سوی رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس به کار گرفته شد تا اوضاع کمی آرام شود اما انگار تدبیر مدیرعامل با تصمیم سرمربی پرسپولیس خیلی زود بی‌اثر شد.

یحیی که پس از تثبیت عنوان نایب قهرمانی با تصمیمات خود نشان داد علاقه ای به حفظ رامین رضاییان ندارد و او باید این تیم را برای فصل آینده ترک کند، با هجمه بی سابقه منتقدانش در فضای مجازی رو به رو شد به شکلی که هواداران پرسپولیس کمپین یحیی باید اخراج شود را راه‌اندازی کردند و این هشتک را به ترند نخست توییتر فارسی تبدیل کردند تا مشخص شود سرمربی پرسپولیس از پایگاه اجتماعی مناسبی نزد هواداران این تیم برخوردار نیست!

بازتاب این ماجرا در رسانه‌های داخلی آن هم در یک روز تعطیل نشان داد اوضاع زیاد به سود گل محمدی نیست به همین خاطر مدیران باشگاه تلاش کردند با صدور یک بیانیه آنی اوضاع را تحت کنترل خود در بیاورند شاید فضای تنش آمیز میان هواداران و کادر فنی تلطیف شود؛ اما هواداران پرسپولیس که به شدت از تصمیمات یحیی گل‌محمدی عصبانی بودند با این موضوع کنار نیامدند و به خواسته خود برای قطع همکاری با گل محمدی اصرار داشتند تا درویش تصمیم بگیرد، یحیی را در نخستین روز کاری پس از تعطیلات به دفتر خود احضار کند.

به همین علت جلسه امروز گل محمدی با رضا درویش از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است و به نظر می آید اگر نکات مورد نظر درویش از سوی گل محمدی پذیرفته نشود، باید منتظر اتفاقات جدیدی در این حوزه باشیم.

گویا گل محمدی تلویحاً اعلام کرد به هیچ عنوان حاضر نیست قید همکاران خود را بزند و با همین کادر وارد مسابقات لیگ آتی خواهد شد، اما باشگاه معتقد است باید این کادر تقویت شود و برخی نفرات از کادر فعلی جدا شوند، حالا باید دید کدام طرف می‌تواند طرف مقابل را متقاعد کند.

هرچند نمی‌توان فضای جلسه امروز را به شکل کامل پیش بینی کرد؛ اما از فضای کنونی کاملاً پیداست درویش به شدت از سوی منتقدان دانه درشت یحیی در میان پیشکسوتان و بازیکنان تحت فشار است و ممکن است به همین واسطه تصمیمات خبرسازی اخذ کند تا این باشگاه و اخبار مرتبط با جزئیات این جلسه، جنجال بزرگی در فضای فوتبال باشگاهی ایران به وجود آورد.

خبرنگار: سینا سپهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.