۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۳:۴۲
کد خبر: 802301

هافبک ملی پوش استقلال قهرمانی این تیم درلیگ بیست و یکم را دستاوردی متفاوت می‌داند.

مهدی پور: با ولز، گروهمان سخت‌تر شد

به گزارش قدس آنلاین، هافبک ملی پوش استقلال قهرمانی این تیم درلیگ بیست و یکم را دستاوردی متفاوت می‌داند.

مهدی‌پور در مصاحبه‌ای اختصاصی با قدس می‌گوید:« این قهرمانی تا سال‌های سال در یادها باقی‌ خواهد ماند. می‌دانید چرا؟ چون بدون باخت قهرمان شدیم و این یک رکورد بی نظیراست. ما ابتدای فصل برای قهرمانی اسبمان را زین کردیم و متحد شدیم هواداران را بعد از سال‌ها خوشحال کنیم اما حقیقتاً خودمان هم تصور نمی‌کردیم بدون باخت قهرمان لیگ شویم. برای همین است که من تصور می‌کنم این قهرمانی همیشه دریادها باقی خواهد ماند».

وی حفظ این دستاورد را اما مهم تر از رسیدن به آن می‌داند:«بدست آوردن جام خیلی ساده‌تر از حفظ آن است. استقلال الان درهمان مسیراست وباید با یک برنامه ریزی مطلوب جام قهرمانی را دردستان خود نگه دارد. استقلال تیم بزرگی است که نیاز به مربیان بزرگ دارد. من امیدوارم بعد از رفتن آقای مجیدی که خیلی برای تیم زحمت کشید، کسی سرمربی تیم شود که از نظرفنی قابلیت قهرمان کردن استقلال را داشته باشد. البته باید درحفظ ستاره‌ها هم موفق عمل کنیم و اجازه ندهیم بازیکنان از این تیم بروند».

مهدی پور نقش مجیدی و پین را درقهرمانی استقلال بسیار پررنگ می‌داند:« حقیقت این است که آقای مجیدی به دلیل کسب تجربیات بیشتراز سال‌ها قبل خیلی به ما کمک کرد. آقای پین هم موارد فنی بسیاری را به ما آموخت و من به شخصه از او نکات زیادی یاد گرفتم.»

وی که در اردوی تیم ملی حضور دارد، درباره آینده تیم ملی نیز حرف‌های جالبی به زبان می‌آورد:« من الان دراردوی تیم ملی هستم و نمی‌دانم حضورم تداوم خواهد داشت یا خیر. تمام تلاشم این است که با تیم ملی به جام جهانی بروم و حتی درجام جهانی هم بازی کنم. برای من عجیب است که برخی می‌گویند ما درگروه ساده‌ای قرار گرفته‌ایم. با آمدن ولز گروهمان سخت‌تر هم شد».

خبرنگار: حمیدرضا عرب

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.