همزمان با دهه کرامت، مراسم بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۰ پروژه بنیاد کرامت رضوی با حضور تولیت آستان قدس رضوی برگزار می شود.

پروژه های بنیاد کرامت رضوی در ۵ استان کشور آغاز و افتتاح می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، این مراسم از ساعت ۱۰ صبح سه شنبه ۱۷ خردادماه در زائرسرای رضوی آغاز خواهد شد و علاوه بر پروژه‌هایی در خراسان رضوی، شامل پروژه‌هایی در چهار استان سیستان و بلوچستان، ایلام، گلستان و هرمزگان نیز خواهد بود که به صورت ویدئو کنفرانس، افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

آغاز عملیات اجرایی فاز ۳ زائرسرای رضوی، پروژه مهم بنیاد کرامت رضوی در شهر مشهد خواهد بود که عملیات اجرایی آن با حضور حجت الاسلام و المسلمین مروی تولیت آستان قدس رضوی آغاز می شود. 

همچنین در ارتباط تصویری با استان ها، پروژه‌های عمرانی و خدماتی بنیاد کرامت رضوی در رامیان استان گلستان، زابل و کنارک استان سیستان و بلوچستان و همچنین رودان هرمزگان افتتاح خواهد شد و در کنار آن، عملیات اجرایی احداث مجتمع زیارتی در منطقه مرزی استان ایلام آغاز می شود.

شروع فعالیت سامانه خدمت «کرامت» با هدف تسهیل ارائه خدمت به محرومان و توزیع عادلانه خدمت‌رسانی به اقشار کم‌بضاعت، دیگر پروژه بنیاد کرامت رضوی است که با حضور تولیت آستان قدس رضوی رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.