مینی اسکید لودر ساخت داخل که با حمایت آستان قدس رضوی از یک شرکت‌دانش‌بنیان طراحی و ساخته شده است، با حضور تولیت آستان قدس رضوی و معاون علمی و فناوری رئیس جمهور رونمایی شد.

تولید و رونمایی از ماشین صنعتی دانش‌بنیان با حمایت آستان قدس رضوی

به گزارش قدس آنلاین، شرکت صنایع پیشرفته رضوی به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه بنیاد بهره‌وری موقوفات، با پایش دقیق نیازها و مشکلات کشور در حوزه‌های مختلف و شناسایی شرکت‌های دانش‌بنیان دارای راهکار خلاقانه برای حل این مشکلات، از این شرکت‌ها پشتیبانی می‌کند. تولید مینی اسکید لودر توسط شرکت دانش‌بنیان خیش ساختار از جمله اقدامات در این حوزه بوده که آستان قدس رضوی از مرحله ساخت نمونه اولیه تا تجاری‌سازی آن، حمایت مالی آن را بر عهده داشته است.
دستگاهی کوچک با کاربردهای متعدد
این ماشین به‌عنوان یک دستگاه پیشرفته و واحد توان‌دهی کوچک، دارای کاربردهای متعددی است که بسته به نوع ابزاری که به آن متصل می‌شود، در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ماشین از اهمیت بسیاری در ارتقاء سطح مکانیزاسیون پروژه‌های ساختمانی برخوردار است و علاوه بر آن، یکی از مهم‌ترین ماشین‌ها در حوزه توسعه روستایی و ارتقاء سطح بهره‌وری این حوزه به‌شمار می آید.
یکی دیگر از ویژگی‌های این دستگاه، ابعاد کوچک آن است که قدرت مانور برای استفاده از آن در معابر باریک و مکان‌های کوچک، که در آنها امکان استفاده لودرهای کوچک وجود ندارد را فراهم می‌کند. از دیگر نکات مهم  درباره مینی اسکید لودر این که ماشین‌آلات و ابزارهای تخصصی دیگر مانند لودر باگت‌های چند منظوره، لند لولر، شاخک لیفتراکی، چاله کن، پیکور و هیلتی هیدرولیک، بتونیر، کانال کن زنجیری(ترنچر)، روتیواتور مزرعه، قابلیت کار با این ماشین را دارد.

انتهای پیام

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.