۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵
کد خبر: 803508

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: تمام دستگاه‌هایی که در زمینه حفاظت و حراست از جان و مال مردم مسئولیت دارند، باید به هشدارهای پلیس توجه کنند.

امنیت مردم خط قرمز پلیس است

به گزارش قدس آنلاین، سردار حسین اشتری اظهار داشت: یکی از مأموریت‌های اصلی ما توجه به معیشت کارکنان خدوم انتظامی در کل کشور است.

وی افزود: همکاران ما با اقدامات خودشان در حال تلاش برای حفظ نظم و امنیت هستند. ما هم باید حداقل‌ها را برای آنها برقرار کنیم.

اشتری تصریح کرد: در سال‌های گذشته طرح‌هایی داشتیم و قرارگاه جهادی مسکن در فراجا راه اندازی شد و اقدامات خوبی هم ذیل این قرارگاه انجام شد.

فرمانده کل انتظامی کشور تأکید کرد: امروز هم ۱۴۱۲ واحد سازمانی در آگاهی تهران بزرگ و ۶ استان دیگر و ۱۶ شهرستان دیگر افتتاح می‌شود.

وی گفت: احداث خانه‌های ملکی برای مأموران پلیس در اولویت ماست که در یک برنامه پنج ساله سعی داریم بخش عمده‌ای از این مهم را مرتفع کنیم.

وی با اشاره به تذکرات پلیس به برخی از بانک‌ها که ایمنی کافی برای حفاظت از اموال مردم را ندارند، اظهار داشت: تمام دستگاه‌هایی که در زمینه حفاظت و حراست از جان و مال مردم مسئولیت دارد باید به هشدارهای پلیس توجه کند.

فرمانده کل انتظامی کشور خاطرنشان کرد: افرادی که قصد داشته باشند تعرض به جان و مال مردم کنند بدانند امنیت مردم خط قرمز پلیس است و برای حفظ آن از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.