یک عضو شورای شهر تهران بر لزوم برخورد نیروی انتظامی با ورود شبکه‌های اراذل و اوباش به ساخت‌وسازهای غیرمجاز تاکید کرد.

لزوم برخورد پلیس با ورود شبکه‌های اراذل و اوباش به ساخت‌وسازهای غیرمجاز

به گزارش قدس آنلاین، مهدی اقراریان در شصت‌ونهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به شکل‌گیری قرارگاه ایمنی پس از حادثه متروپل گفت: تشکیل این قرارگاه قابل تقدیر است اما باید اقدامات موثری نیز در این قرارگاه صورت بگیرد.

وی افزود: اخیرا بنده بازدیدی از منطقه ۱۹ داشتم که متأسفانه شاهد ساخت‌وسازهای غیرمجاز در ناحیه سه این منطقه بوده‌ام و این در حالی است که ما پس از یک حادثه همانند متروپل دچار بیماری تکرار، تمرکز و فراموشی می‌شویم؛ به طوری که چنین حوادثی پس از مدتی از ذهن همه مردم فراموش می‌شود.

شاهد ساخت‌وسازهای غیرمجاز در سطح شهر تهران هستیم

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه تذکر بنده ناظر به ایمنی ساختمان‌هاست، گفت: هم‌اکنون در حال حاضر شاهد ساخت‌وسازهای غیرمجاز در سطح شهر تهران هستیم به طوری که بسیاری از ساختمان‌ها بدون پروانه ساخته می‌شوند که هر کدام از آنها می‌توانند یک متروپل جدید باشند.

اقراریان ادامه داد: اینگونه ساختمان‌ها در حریم تهران و یا در ۲۲ منطقه تهران ساخته می‌شوند و از جمله مثال آن می‌توان به منطقه یک؛ گلاب‌دره اشاره کرد که این ساختمان‌ها نیز با بناهای بلند با چشم دیده می‌شوند.

وی تاکید کرد: ما انتظار داریم در قرارگاه ایمنی به اینگونه ساختمان‌ها توجه شود و جلوی ساخت‌وسازهای چنین ساختمان‌ها و بناهایی گرفته شود و این درحالی است که ما شاهد هستیم که افراد اقدام به اخذ پروانه ساختمانی و احداث بنای ۴ طبقه می کنند اما در نهایت ۷ طبقه ساختمان‌سازی می‌کنند.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه برخی از شبکه‌های اراذل و اوباش و سازمان‌یافته در بحث ساخت‌وساز دخیل هستند، گفت: انتظار داریم که نیروی انتظامی به صورت مقتدرانه با چنین افرادی برخورد جدی داشته باشد و همان طور که طی ۴۸ ساعت سارقان صندوق امانات بانک ملی را دستگیر می‌کنند با این افراد نیز برخورد کنند.

اقراریان ادامه داد: اگر پلیس بخواهد می‌تواند با چنین گروه‌های سازمان‌یافته‌ای برخورد کند همچنین مسئولان مربوطه نباید به چنین ساختمان‌هایی آب، برق و گاز بدهند. اما شاهد هستیم که این اتفاق صورت می‌پذیرد.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.