مدافع تازه‌وارد تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای پیوستن به پرسپولیس زیاد فکر نکردم و تنها به حرف دلم گوش دادم. دوست داشتم با پوشیدن لباس این تیم راهی جام جهانی شده و بتوانم افتخاری برای خودم داشته باشم.

پورعلی گنجی: دوست داشتم با لباس پرسپولیس راهی جام جهانی شوم

به گزارش قدس آنلاین، مرتضی پورعلی گنجی پس از پیوستن به تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگویی با رسانه رسمی این باشگاه اظهار داشت: خیلی خوشحالم که به ایران بازگشتم و افتخار پوشیدن پیراهن پرسپولیس را به‌دست آوردم. از همه کسانی که در این راه به من کمک کردند، سپاسگزارم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از گذشته تا به الان همواره هواداران پرسپولیس به من محبت کردند و امیداورم لایق این محبت‌ها باشم. در این چند سال صحبت پیوستنم به پرسپولیس می‌شد اما چون قراردادهای بلندمدت با تیم‌های خارجی داشتم، شرایط مهیا نشد که به ایران بازگردم اما الان شرایط مهیا شده و به تیم‌هایی که به من پیشنهاد دادند، گفتم که اولویتم پرسپولیس است.

وی یادآور شد: در این هفته در تهران افتخار شاگردی یحیی گل محمدی را داشتم و لطف زیادی به من داشت. با او صحبت کردم و همه چیز خوب جلو رفت و امیدوارم جواب اعتماد یحیی را بدهم.

پورعلی گنجی ادامه داد: در این چند وقت که بحث آمدنم به پرسپولیس بود، هواداران بیشتر از قبل به من لطف دارند. امیدوارم بیش از حد توان کمک کنم و شرمنده اخلاق و محبت آنها نشوم.

وی تاکید کرد: جو پرسپولیس به گونه‌ای است که تمام تیم‌ها دوست دارند در این جو باشند. بعد از مصدومیت خطرناکی که داشتم، من را پذیرفتند و این قابل احترام بود. در تمرینات پرسپولیس همه با «فراغ بال» من را پذیرفتند. مصدومیتم کوچک نبود و زمانی بود که شرایط تمرین نداشتم و باید از آنها تشکر کنم.

مدافع سابق تیم‌های السد قطر و شنزن چین گفت: پرسپولیس پنج سال در لیگ برتر قهرمان شده است و تکرار این قهرمانی‌ها در هر لیگی امکان پذیر نیست. احساس می‌کنم این کار تکرار نشدنی است و در برخی زمان‌ها تیم شرایط خاص خود را ندارد و بازیکنان مصدوم می‌شوند و یکسری اتفاقات می‌افتد تا تیم قهرمان نشود. پرسپولیس امسال می‌توانست قهرمان شود. بدشانسی یا یک‌سری اتفاقات سبب شد تا پرسپولیس قهرمان نشود اما هیچ چیزی از ارزش‌های پرسپولیس کم نمی‌شود. احساس می‌کنم دوباره با مدیریت و تجربه کادر فنی و استعداد کل بازیکنان دوباره قهرمانی تکرار می‌شود. امیدوارم به عنوان عضو کوچکی از پرسپولیس خدمت بزرگی به این باشگاه کرده و پرچم پرسپولیس را در ایران و آسیا بالا ببریم.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.