در شرایطی که بسیاری از هواداران استقلال منتظر سفر الکس نوری به تهران بودند تا وی با امضای رسمی قراردادش به شکل رسمی هدایت آبی های پایتخت را برعهده گیرد، خبری غافل‌گیرکننده کاخ آرزوهای هواداران استقلال را روی سر آن‌ها آوار کرد تا دوباره ماجرای نکونام برای آن‌ها تکرار شود.

نیمکت ترسناکِ قهرمان!

نمایندگان باشگاه استقلال که در روزهای اخیر مذاکرات سنگینی با این مربی ایرانی- آلمانی را آغاز کرده بودند و تا حد قابل قبولی پیش رفته بودند، پای قرارداد متوجه شدند الکس نوری برای امضای قرارداد شروط خاصی دارد و تا مادامی که نیمی از رقم دستمزد فصل اولش را به صورت نقدی دریافت نکند، حاضر به پذیرش مفاد قرارداد نیست، به همین دلیل نمایندگان استقلال به مدیران تهران‌نشین اعلام کردند  نوری رقم سنگینی را به صورت نقدی طلب کرده، همین موضوع باعث شد مذاکرات طرفین به بن بست برسد تا دومین گزینه آبی‌های پایتخت در دو هفته اخیر حاضر به قبول پیشنهاد مربیگری استقلال نشود.
بر اساس پیگیری‌ها، مربی ایرانی-آلمانی در مذاکرات با باشگاه استقلال درخواست مبلغ یک میلیون دلار برای خودش به همراه دستیارانش کرده بود. حتی گفته می‌شود او خواهان پرداخت حدود ۵۰ درصد این مبلغ به صورت نقد بود که این درخواست مورد مخالفت مدیران باشگاه قرار گرفت.
به این ترتیب ماجرای این انتقال به پایان رسید تا باشگاه استقلال دوباره به سراغ دیگر گزینه‌های خارجی خود  برود تا شاید هواداران تیم قهرمان بتوانند پس از نزدیک به دو هفته با سرمربی خود آشنا شوند، اما سؤال کلیدی اینجاست که سرمربی بعدی مورد نظر باشگاه استقلال کدام مربی خواهد بود؟
از آنجا که باشگاه سپاهان اصفهان با مورایس مربی پرتغالی وارد مذاکره شده بعید به نظر می رسد این مربی در فهرست مربیان مدنظر باشگاه استقلال قرار بگیرد، به همین دلیل احتمال انتخاب مورایس بسیار ضعیف است، اما جدی ترین گزینه مورد نظر برای هدایت استقلال گابریل پین دستیار ایتالیایی فرهاد مجیدی در فصل گذشته است ، از طرفی دیگر یک مربی ایتالیایی دیگر نیز می تواند شانس انتخاب به عنوان سرمربی استقلال را داشته باشد که فعلاً مسئولان باشگاه هیچ اشاره‌ای به نام وی نکردند.
در کنار این دو گزینه ایتالیایی برخی منابع خبری از احتمال جدی شدن مذاکرات استقلال با رضا عنایتی سرمربی فصل گذشته تیم هوادار هم خبر می دهند و مدعی شدند شاید در چرخشی غیر منتظره مدیران استقلال پیشنهاد همکاری به این مربی را ارائه کنند البته نه به عنوان سرمربی بلکه به عنوان همکار گابریل پین تا زوج پین و عنایتی هدایت استقلال را برعهده گیرند، این اتفاق با پست اینستاگرامی رضا عنایتی قوت گرفت اما همان طور که هواداران استقلال پیش از این نسبت به وقوع این ماجرا واکنش بسیار تندی نشان داده بودند این بار هم مخالفت‌ها با حضور احتمالی عنایتی بسیار افزایش یافت و هواداران استقلال با رجوع به صفحه اینستاگرامی وی به او توصیه کردند از هرگونه ماجراجویی در این زمینه پرهیز کند.
حالا همه نگاه‌ها به سمت سعادت‌آباد دوخته شده تا مدیران استقلال در ارتباط با انتخاب سرمربی جدید آبی‌پوشان پایتخت موضع‌گیری شفاف و روشنی داشته باشند.

خبرنگار: سینا حسینی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.