در شرایطی که چند بازیکن سپاهان از جمع زردپوشان اصفهانی جدا شدند،‌ حالا بهترین گلزن زردپوشان نیز ممکن است از این تیم جدا شود و به پرسپولیس بازگردد.

شهریار بمب جدید؛ «مغانلو» به پرسپولیس باز می‌گردد؟

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال سپاهان در حال حاضر روزهای بسیار سختی را پشت سر می‌گذارد چرا که پس از پایان لیگ بیست و یکم ابتدا محرم نویدکیا اعلام کرد که به خاطر برخی مشکلات شخصی نمی‌تواند هدایت زردپوشان را ادامه دهد.

پس از آن هم نفراتی مانند دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی به پرسپولیس پیوستند. سجاد شهباززاده در آستانه عقد قرارداد با استقلال قرار دارد و یاسین سلمانی دیگر بازیکن کلیدی سپاهان است که در آستانه جدایی از جمع طلایی پوشان قرار دارد.

همچنین گئورگی گولسیانی نیز سومین سپاهانی است که ممکن است به پرسپولیس بیاید تا زردپوشان نفرات کلیدی خود را از دست دهند.

علاوه بر این نفرات حالا شنیده می‌شود که شهریار مغانلو بهترین گلزن ایرانی رقابت‌های لیگ برتر نیز در آستانه جدایی از سپاهان قرار دارد.

مغانلو فصل قبل با قراردادی سه ساله به سپاهان پیوست اما ظاهرا این بازیکن نیز مذاکراتی را برای جدایی داشته تا حضور او در جمع طلایی‌پوشان نیز به خط پایان برسد.

گفته می‌شود این بازیکن از چند تیم کشورهای عربی پیشنهاد دارد و جزو بازیکنانی هست که در فهرست یحیی گل‌محمدی برای فصل بعد پرسپولیس نیز قرار دارد. با این حال باید دید که این بازیکن لژیونر شدن را انتخاب می‌کند یا به تیم سابق خود باز می‌گردد.

شهریار بمب جدید؛ «مغانلو» به پرسپولیس باز می‌گردد؟

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.