امام جمعه اصفهان گفت: امیدوارم رئیس جمهور در راهی که انتخاب کرده، یعنی جراحی اقتصادی موفق باشد، چرا که دیگران در گذشته چنین جرأتی را نداشتند، اما او برای اینکه این کار مهم برای کشور انجام شود، خود را وقف این کار کرد.

امیدوارم رئیس جمهور در جراحی اقتصادی موفق باشد

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه اصفهان استان استعدادهای واقعاً درخشان است، اظهار کرد: من از سال ۵۴ خدمت آیت الله رئیسی ارادت داشتم. او انسانی در شأن و ولایی است و خدا را شکر می‌کنم که در این دوره موفق شدیم چنین انسانی را به ریاست جمهوری اسلامی ایران انتخاب کنیم و خداوند توفیق داد که در مسیر ولایت قدم برداریم.

وی با بیان اینکه شاید خیلی‌ها به ظاهر ولایی باشند، اما آیت‌الله رئیسی به حق ولایت‌مدار است، گفت: ایشان همیشه در خط ولایت بوده و انقلابی و جهادی است. همیشه کارهای مهم را برعهده داشته و در هر جایی که مسئولیت کار را برعهده داشته، چه آن وقت که مسئولیت دستگاه قضایی را برعهده داشته تحول ایجاد کرد و چه در تولیت آستان قدس و چه اکنون در ریاست جمهوری تحول آفرین بوده و خوش درخشیده است.

امام جمعه اصفهان اظهار امیدواری کرد: امیدوارم رئیس جمهور در راهی که انتخاب کرده که جراحی اقتصادی است موفق باشد، چرا که دیگران در گذشته چنین جرأتی را نداشتند، اما او برای اینکه این کار مهم برای کشور انجام شود، خود را وقف این کار کرد.

 وی خاطرنشان کرد: آیت الله رئیسی برای رأی گیری در دوره بعدی ریاست جمهوری این حرکت را انجام نداده، بلکه شخصیت او همیشه همراه انقلاب و رهبری است.

آیت الله طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه ایمان او در خط مستقیم الهی است، گفت: ما به ایشان افتخار می‌کنیم و برای ایشان دعا می‌کنیم. اگر خود را حزب الهی می‌دانیم که ان‌شاءالله هستیم، باید دست به دست هم دهیم تا کشور در این مسیر موفق باشد.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.