استاندار خراسان رضوی گفت: جذب سرمایه گذار مردمی در حوزه گردشگری زیارت برای کاشمر را پیگیری می‌کنیم.

جذب سرمایه‌گذار مردمی در حوزه زیارت برای کاشمر با جدیت پیگیری شود

به گزارش قدس آنلاین، یعقوبعلی نظری  در برنامه پایانی سفر به کاشمر در جمع خبرنگاران بر پیگیری و شتاب بخشی جهت جذب سرمایه گذاری مردمی و بخش خصوصی در راستای توسعه گردشگری زیارت برای این شهرستان تاکید و اظهار کرد: اشکالات مربوط به قطعه اول جاده کاشمر به شادمهر واصلاح پل‌های زیرگذر و سهولت دسترسی اهالی روستاهای اطراف در این مسیر را به محض رسیدن به مرکز استان به مسئولان مربوطه ابلاغ می‌کنیم که در راستای رفع اشکالات قطعه اول این محور به زودی اقدام کنند.

استاندار خراسان رضوی در زمینه زیرساخت‌های گردشگری منطقه گفت: آمادگی داریم سرمایه گذاران با توجه به ظرفیت زیارتی و گردشگری که در منطقه فراهم هست ترغیب به سرمایه گذاری شوند و ما هم زمینه سرمایه گذاری مردمی و بخش خصوصی را فراهم کنیم.

وی گفت: در این سفر موضوعات و مشکلات متعدد ی از نظر اجرایی از سوی فعالان اقتصادی و فرهنگی شهرستان مطرح شد که برای همه آنها در برنامه‌های استانی و پروژه‌های مربوط به سفر ریاست جمهوری و پروژه‌های ملی تصمیماتی و زمینه اجرایی شدن آها را فراهم می‌کنیم.

نظری بیان کرد: اهم آنها جاده شادمهر به بردسکن است که مورد تاکید مردم منطقه قرار دارد وقطعه اول آن مربوط به سه راهی شادمهر تا کاشمر بخشی از آن اجرا شده و امیدواریم کل پروژه مسیر تا هفته دولت سال ۱۴۰۲ به بهره برداری برسد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اهمیت موضوع مسکن گفت: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن زمین را مورد تأیید نهایی قرار دادیم و تایک ماه آینده عملیات اجرایی حدود دو تا سه هزار ظرفیت مسکن بنا به نیاز آغاز می‌شود.

وی در حوزه مشکلات اقتصادی شهرستان گفت: شهرک صنعتی کاشمر بامشکل برق و تصفیه مواجه است که برای رفع هر دو این مشکلات تصمیم گیری هایی شد.

نظری ضمن ابراز امیدواری افزود: با برنامه ریزی و مصوبات این سفر قسمتی از مشکلات این شهرستان در بخش شهری و روستایی حل شود.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به لزوم توجه به روستاها افزود: در بخش روستایی نیز در ۱۴ روستا طرح هادی بازنگری خواهد شد و تعداد ۵ روستا راه روستایی آن بهسازی می‌شود.

وی با اشاره به طرح هدفمندی یارانه‌ها افزود: چهارقلم کالا که مشول یارانه بودند با اجرای طرح مردمی سازی یارانه از این شرایط خارج شد که طبیعی است در تغییر وضعیت برخی مشکلات به وجود می‌آید و امیدواریم در طول زمان به تعادل برسیم.

انتهای پیام

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.