فرمانده مرزبانی بوشهر از متلاشی شدن باند قاچاق سلاح سرد در بندر گناوه خبر داد و گفت: با توقیف یک فروند شناور باری، انواع سلاح سرد قاچاق غیرمجاز در بندر گناوه کشف شد.

انهدام باند قاچاق سلاح سرد در گناوه

به گزارش تسنیم،سرهنگ شرفی با اشاره به اینکه برخورد با هرگونه تخلف در دستور کار مرزبانی قرار دارد، اظهار کرد: در راستای اجرا طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با  اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی هدفمند، مرزبانی استان بوشهر این  شناور باری که از مبدأ یکی از کشورهای عربی در اسکله گناوه پهلو گرفته بود را توقیف کرد. با هماهنگی مقام قضایی و بررسی شناور توقیفی، ‌۳‌هزار و۶۰۰ عدد ‌انواع ‌سلاح‌سرد غیرمتعارف شامل خنجروانواع چاقوی ‌ضامن‌دارودیگر سلاح‌های سرد کشف شد. ‌وی بااشاره به دستگیری‌ هفت ‌متهم، ارزش کالای مکشوفه را بر اساس نظریه کارشناسان مربوط افزون بر
۳۶ میلیارد ریال برآورد کرد.فرمانده مرزبانی استان بوشهر تأکیدکرد: اساس قانون حمل و نگهداری سلاح‌های گرم، سرد و انواع چاقوی نامتعارف جرم بوده و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود. در روزهای گذشته نیروهای مرزبانی استان هرمزگان نیز موفق به کشف ۲۷۵ هزار لیتر سوخت، از سه فروند شناور و پنج مشک بزرگ ماری شکل حاوی ۲۷۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش ۸۲۵ میلیون ریال شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.