در دیدار معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده با مسئول خواهران حزب‌الله لبنان بر ضرورت اشتراک تجارب موفق جمهوری اسلامی ایران با لبنان به خصوص در موضوع توانمندسازی علمی و اقتصادی بانوان تاکید شد.

ضرورت اشتراک تجارب ایران با لبنان پیرامون توانمندسازی بانوان

به گزارش قدس آنلاین، انسیه خزعلی با عفاف حکیم، ‌ مسئول خواهران حزب الله لبنان، ابعاد و زمینه‌های مختلف مسائل زنان دو کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

عفاف حکیم در این دیدار با اشاره به الگوپذیری بانوان لبنانی از بانوان ایران، بر ضرورت اشتراک تجارب موفق جمهوری اسلامی ایران با لبنان و سایر کشورهای اسلامی به خصوص در موضوع توانمندسازی علمی و اقتصادی بانوان تاکید کرد.

انسیه خزعلی، معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده نیز حل آسیب‌های اجتماعی و خانوادگی، ‌ مشکلات خانواده‌ها و بانوان، و مسائل فرهنگی زنان در جهان اسلام را نیازمند عزم جدی و همکاری نزدیکتر کشورهای اسلامی دانست.

وی با اشاره به رشد بانوان در ایران و حضور در عرصه‌های مختلف علمی، ‌ فرهنگی، ورزشی، ‌ اجرایی و نظایر آن بر اهتمام معاونت زنان و خانواده نسبت به رفع آسیب‌های یاد شده تاکید کرد.

طرفین همچنین، ‌ بر مشترکات فرهنگی دو کشور تاکید و نسبت به همکاری‌های زنان در زمینه های اجتماعی و فرهنگی ابراز امیدواری کردند.

در پایان این دیدار، از تلاش و مجاهدت خانم عفاف حکیم در پشتیبانی از مقاومت در جبهه‌های جنوب لبنان تقدیر به عمل آمد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.