خانه فرهنگ نیایش فرهنگسرای اندیشه، نشست قرآنی «زمزمه نیایش» با محوریت فرزندآوری و احترام به یکدیگر در جامعه را سه‌شنبه ۳۱ خردادماه برگزار می‌کند.

 نشست قرآنی «زمزمه نیایش» در خانه فرهنگ نیایش برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، خانه فرهنگ نیایش فرهنگسرای اندیشه، نشست ویژه قرآنی «زمزمه نیایش» را با محوریت تفسیر قرآن کریم برگزار می‌کند.

این جلسه از جمله سلسله نشست‌های مذهبی است که با هدف تعمیق باورها و هویت دینی و بهره برداری از متون دینی با محوریت قرآن کریم به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۷ تدارک دیده شده است.

موضوع اصلی این برنامه تفسیر آیات قرآن در موضوع مهم فرزندآوری و احترام به یکدیگر در جامعه است که با حضور خانم سمیه ناصری، کارشناس علوم قرآنی برگزار می‌شود.

فرزندآوری یکی از مهم‌ترین موضوعات روز کشور با توجه به حرکت جامعه ایرانی به سمت سالمندی است که بارها از سوی رهبر انقلاب و دیگر مسئولین هشدار داده شده است. در این بین توجه به آموزه‌های دینی اسلامی و عبرت گرفتن از آنها می‌تواند بسیار مثمر ثمر باشد که در این جلسه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

براساس این گزارش، این برنامه روز سه‌شنبه ۳۱ خردادماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در خانه فرهنگ نیایش برگزار می‌شود. ورود برای عموم علاقه‌مندان بلامانع است.

انتهای پیام/

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.