دو نماینده دسته مثبت ۱۲۰ کیلوگرم ایران در روز پایانی رقابت‌های پارولیفتینگ قهرمانی آسیا به مدال دست یافتند.

یک طلا و یک نقره سنگین وزن در روز پایانی پاورلیفتینگ قهرمانی آسیا

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی پاورلیفتینگ ایران در حالی در سی و ششمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا در هند با ٩ ورزشکار حضور پیدا کرد که در آخرین روز مسابقات و در دسته مثبت ۱۲۰ کیلوگرم بابک پرمون در رده پیشکسوتان و پیمان نژادی در بخش بزرگسالان به روی تخته رفتند و به رقابت با سایر حریفان خود پرداختند.

پرمون ابتدا در بخش اسکوات موفق به مهار ۲۲۵ کیلوگرمی شد و به مدال طلا رسید. وی در بخش پرس سینه نیز موفق شد وزنه ١۴۵ کیلوگرمی را به نام خود ثبت کند و به مدال طلا برسد. پرمون در پایان در بخش ددلیفت موفق به ثبت وزنه ١٨۵ کیلوگرمی شد. وی در پایان موفق شد در مجموع با ثبت رکورد ۵۵۵ کیلوگرم به مدال طلای این رده در مجموع دست پیدا کند.

نژادی نیز در بخش اسکوات با ثبت وزنه ۳۳۰ کیلوگرم در رده دوم قرار گرفت. او در بخش پرس نیز موفق به مهار وزنه ٢۵۵ کیلوگرمی شد و به مدال طلا رسید. در پایان نیز نژادی در بخش ددلیفت موفق به ثبت رکورد ۳۰۵ شد و با قرار گرفتن در رده سوم به مدال برنز رسید. وی در مجموع با ثبت رکورد ۸۹۰ کیلوگرم صاحب گردن آویز نقره آسیا در رده بزرگسالان شد.

پیش از این در روزهای گذشته الیاس کلابی در رده جوانان در مجموع به مدال نقره دسته ۵٩ کیلو گرم رسید، امیررضا مس فروش توانست در رده پیشکسوتان در دسته ۶۶ کیلوگرم صاحب مدال نقره شود، مرتضی دژآلود در رده پیشکسوتان در دسته ۹۳ کیلوگرم به مدال طلا دست پیدا کرد و فاضل رویاوی و مصطفی خادمی در دسته ۹۳ کیلو گرم در رده بزرگسالان به ترتیب صاحب گردن آویز طلا و نقره شدند. محمدحسن مردان هریس و مصطفی یزدانی نیز در دسته ۱۰۵ کیلوگرم صاحب مدال طلا شدند.

منبع: خبرورزشی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.