رئیس دومای روسیه در واکنش به اظهارات وزیر خارجه اوکراین که گفته بود کشورش در صورت توقف کمکهای تسلیحاتی غرب به جنگ ادامه می دهد، گفت: کمکهای ناتو قطع شود، شما ۲۴ ساعته از اوکراین فرار میکنید.

کمک های ناتو متوقف شود ۲۴ ساعته فرار می کنید

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرگزاری تاس، «ویاچسلاو ولودین» رئیس دومای روسیه در واکنش به اظهارات «دیمیتری کولبا» وزیر امور خارجه اوکراین که گفته بود حتی اگر کمک‌های تسلیحات غرب به کی یف متوقف شود، کشورش به مبارزه با روسیه ادامه خواهد داد، خطاب به او گفت: به محض اینکه کمک‌های تسلیحاتی ناتو متوقف می‌شود؛ که از آن سود هم می‌برد؛ و از اعزام مزدوران خارجی به اوکراین خودداری کند، ظرف ۲۴ ساعت فرار خواهید کرد.

خبرگزاری تاس به نقل از ولودین ادامه داد: مقامات اوکراین دارایی‌های خود را در حساب‌های بانکی خارجی نگه می‌دارند و خانواده‌های آنها از اوکراین دور هستند.

این مقام ارشد در ادامه سخنانش خطاب به وزیر خارجه اوکراین اظهار داشت: وضعیت فعلی اوکراین برای شما یک برنامه و سریال تلویزیونی دیگر است. اگر برای اولین بار در زندگی خود بیل به دست گرفته باشید، فقط برای گرفتن عکس و فیلم بوده است.

رئیس دومای روسیه پیشتر هشدار داده بود که چنانچه کشورهای غربی موشک‌هایی با قابلیت حمل کلاهک هسته‌ای به اوکراین بدهند، اروپا از روی نقشه محو خواهد شد. ولودین در واکنش به این مسئله در پیامی که منتشر کرد نوشت که لهستان به همراه بقیه اروپا، در صورت تهدید روسیه، از هستی ساقط خواهند شد.

ولودین ادامه داد: اوکراین نه تنها باید از ایدئولوژی نازی رهایی یابد، بلکه باید غیرنظامی نیز شود و وضعیت عاری از سلاح هسته‌ای در این کشور تضمین گردد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.