سرپرست دفتر انتشارات و فناوری آموزشی گفت: پشتیبانی از برنامه ملی درسی از اهداف جشنواره رشد است که باید بتوان در این راستا از بهترین و جذاب‌ترین برنامه‌ها برخوردار شویم.

پشتیبانی از برنامه ملی درسی هدف جشنواره رشد است

به گزارش قدس آنلاین، محمد صالح مذنبی امروز در مراسم اختتامیه جشنواره ملی تولیدات الکترونیک در اردوگاه شهید باهنر اظهار کرد: جشنواره های رشد در واقع بستری برای نقش‌آفرینی همه ظرفیت‌های کشور از جمله معلمان، هنرآموزان، دانش آموزان و دانشجو معلمان وهمچنین مجموعه‌های نهادهای دولتی، غیردولتی و نقش آفرینی برای تعلیم و تربیت است.

وی افزود: این جشنواره‌های رشد در واقع فرصتی برای هم‌افزایی در میان خانواده‌های تعلیم و تربیت و معرفی بهترین آثار در هر دوره و حمایت و پشتیبانی برای عرضه آثار است.

سرپرست دفتر انتشارات و فناوری آموزشی ادامه داد: جریان تعلیم و تربیت باید خود را متناسب با فرهنگ اقتصادی و علمی کشور تنظیم کند و در مجموعه‌ برنامه‌ریزی‌ها و اقتضائات توجه کافی داشته باشد.

مذنبی خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین موارد که می توان به آن اشاره کرد این است که این جشنواره ظرفیت و بستر متناسب با تحولات را تبیین می‌کند.  

وی یادآور شد: جشنواره تولید محتوا که امروز در ایستگاه پایانی خود قرار دارد با هدف فرهنگسازی و گسترش تولید محتوا مسیر خود را ادامه داده تا به نقطه کنونی رسیده است.

سرپرست دفتر انتشارات و فناوری آموزشی عنوان کرد: امیدوارم که این آیین حرکت به سمت جشنواره ای پیشروتر در دوره یازدهم باشد تا در تعمیق محتوا و گسترش آن موفق باشیم و هم در بستر برنامه و یادگیری گام‌های موثری را با هم و در کنار هم رقم بزنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.