مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: در راستای سیاستهای کنترلی بازار از امروز نظارت بر اماکن پذیرایی و بازار اقلام اساسی در طرقبه و شاندیز تشدید می‌شود.

 آغاز طرح تشدید نظارت بر بازار و اماکن پذیرایی در طرقبه وشاندیز

به گزارش قدس آنلاین، مرتضی مدنی مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی ظهر امروز در جلسه کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار شهرستان طرقبه وشاندیر گفت: هرگونه افزایش قیمت منوط به مصوبه ستاد تنظیم بازار شهرستان به ریاست فرماندار این شهرستان است و تعزیرات حکومتی با متخلفان برخورد جدی خواهد داشت .

وی با اشاره به مصوبه سران قوا مبنی بر پلمب و نصب بنر، افزود: این موضوع با جدیت دنبال می شود و متولیان امر بازرسی در سازمان صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی نیز نظارت و کنترل بر بازار بویژه بازار اقلام اساسی را تشدید خواهند کرد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: ورود بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت به حوزه اجاره بها و نظارت جدی بر بنگاههای املاک نیز ضروری است.

مدنی تصریح کرد: با متخلفانی که به رغم مصوبه سران قوا اقدام به افزایش اجاره بها می‌کنند و واحدهای بنگاه املاکی که این اجاره‌های غیرقانونی را تنظیم و منعقد می‌کنند، باید به شدت برخورد کرده و متخلفان به تعزیرات حکومتی و مراجع قضایی معرفی شوند.

وی گفت: بازدارندگی همه این اقدامات نظارتی منوط به اجرای سریع احکام است که جز با همراهی نیروی انتظامی امکانپذیر نخواهد بود.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.