۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴
کد خبر: 805894

نورپردازی مناسب یکی مهم ترین جزئیات در طراحی داخلی است. با این حال توجه به زیبایی و ظرافت وسایل روشنایی سقفی به ویژه قاب های هالوژن کمتر مورد توجه تولیدکنندگان قرار گرفته است

آشنایی با دنیای قاب هالوژن و کلید پریز

. طراحان قاب هالوژن آنتیکو تا حد زیادی این مشکل را حل کرده اند. این قاب هالوژن فلزی‌ دارای طرح های اسلیمی متمایز است که به طور مداوم بر روی محیط خارجی آن قرار می گیرد. نه تنها مشکل نور سقف را حل می کند، زیبایی سقف را نیز دو چندان می کند.

هالوژن فلزی آنتیکو

انواع قاب هالوژن جدید
لامپ های هالوژن بسیار کارآمد، شناخته شده اند و استفاده از آنها نور کافی و لازم را در اتاق های مختلف فراهم می کند. به دلیل ظاهر شیک و زیبایی که دارند می توان از آنها برای تزئین و طراحی داخلی ساختمان ها استفاده کرد. همچنین بد نیست بدانید که این لامپ های هالوژن را می توان در داخل خانه نصب کرد و برای روشنایی منازل، ادارات و سایر ساختمان ها استفاده کرد. بارزترین و مهم ترین ویژگی این لامپ ها مقاومت بالای آنها در برابر رطوبت است، بنابراین امروزه می توان از آنها برای نورپردازی نمای بیرونی ساختمان ها استفاده کرد.

انواع زیادی از قاب هالوژن جدید برای ایجاد زیبایی بیشتر و استفاده از لامپ های هالوژن طراحی شده است.هنگام تهیه این قاب باید فضایی را که قاب هالوژن باید در آن قرار داد در نظر گرفت، زیرا فریم باید با توجه به شرایط آب و هوایی انتخاب شود. این قاب هالوژن جدید در رنگ های سفید، نقره ای و طلایی در بازار موجود هستند.

کلید پریز لوکس مدل آنتیکو و تاثیرات آن در دکوراسیون

اگر بخواهیم دکور را به وضوح تعریف کنیم، می‌توان گفت که تزیین چیزی جز هماهنگی بین «اجزا» اشیای مورد استفاده نیست. این هارمونی به هر شکلی از زیبایی یک خانه یا محل کار پشتیبانی می کند.  زمانی که تمام اجزای دخیل در آن از نظر متریال، اندازه و مکان در هماهنگی کامل به کار رفته باشد، یک دکوراسیون کامل و زیبا به نظر می رسد. با این تعریف کلید و پریز فلزی یا هالوژن ها نقش مهمی در طراحی دارند.در واقع دیگر نمی توان نقش این کلیدها و پریزها و هالوژن ها را مانند قبل نادیده گرفت. استفاده از انواع کلید و پریزهای ساده که در بازار رایج است، می تواند هماهنگی فضای داخلی را به هم بزند.

نکات طلایی قبل از خرید قاب هالوژن

قاب هالوژن جدید آنتیکو

  • برای داشتن بهترین انتخاب فریم های هالوژنی باید درهنگام خرید دقت کنید که انواع مختلفی در رنگ و شکل داشته باشند. مناسب ترین گزینه را برای استفاده در فضای مورد نظر انتخاب کنید. فضایی که این قاب ها را در آن قرار می دهید، یکی از مهم ترین نکاتی است که در انتخاب قاب هالوژن باید به آن توجه کنید.

  • از نظر سایز باید سایز فریم ها را طوری انتخاب کرد که نه خیلی کوچک و نه خیلی بزرگ و متناسب با اندازه لامپ هالوژن باشند. نکته آخر در انتخاب قاب متریال و کیفیت آن است که باید حسابی به آ« توجه داشته باشید. اگر کیفیت قاب هالوژن پایین باشد، به مرور زمان دچار سایش و پارگی شدید می شود و از نظر زیبایی و عملکرد مشکل ساز می شود.

  • برخی از این قاب های هالوژن جدید ضد آب و با استاندارد IP هستند، بنابراین می توان از آنها در محیط های مرطوب و فضاهای باز استفاده کرد. این به معنای محافظت در برابر نفوذ مواد خارجی است. لامپ های هالوژن را می توان به مقدار زیاد برای تزئین استفاده کرد. برای این منظور می توانید از قاب های هالوژن متعدد برای ایجاد منبع نور برای تزئین فضا استفاده کنید.

آشنایی بامدل های متنوع کلید و پریز آنتیکو

کلید و پریز فلزی آنتیکو

کلید و پریزهای آنتیکو با طرح و رنگ های خاصی که دارد به هر سلیقه و دکوراسیونی می آید. ناگفته نماند که مدل مدرن و نوین گرا امروزه وارد بازار کرده است. در این صورت شرکت آنتیکو مدل آنتیک و مدرن را طراحی کرده که با هر نوع سلیقه ای سازگاری دارد.

  1. کلید و پریز فیوره با پتینه طلایی- نقره ای- سفید- شرابی- مشکی- سرمه ای 

  2. کلیدو پریز ویتا اختصاصی طلایی با پتینه مشکی- نقره ای- شرابی- سفید- ایتالیایی- سرمه ‌ای- مشکی 

  3. کلید و پریز لوکس ویتا با پتینه یشمی- سرمه ای- طلایی- شرابی- مشکی- قهوه ای- نقره ای- سفید

  4. کلید پریز اسکوئر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.