اخبار رسیده از باشگاه استقلال حامی از آن است که مسئولان این مجموعه این روزها تا پاسی از شب مشغول چانه زنی با بازیکنان استقلال است.

جلسات شبانه بیرون از دفتر باشگاه/ عقب گرد استقلال به دوران پندار تایم!

به گزارش قدس آنلاین، در سال‌های گذشته و در دوران حضور پندار توفیقی معاونت ورزشی اسبق باشگاه استقلال در این مجموعه سبک و شیوه خاصی برای عقد قرارداد با بازیکنان مرسوم شده بود. این مقام سابق استقلالی با دعوت بازیکنان تمدیدی و یا جدید مورد نظر باشگاه استقلال برای امضای قرارداد آنها را در ساعات بعد از نیمه شب یعنی حدود یک یا دو بامداد به دفترش می برد. آنجا با آنها چانه‌زنی می کرد سپس قرارداد را جلوی آنها می گذاشت و در نهایت خودش با پیراهن تیم استقلال کنارشان عکس می انداخت. این در حالی بود که معمولاً مرسوم است مدیرعامل باشگاه در کنار بازیکن با پرچم یا پیراهن تیم عکس می‌اندازد.

حالا و در شرایطی که گفته می‌شود طرفداران استقلال به شدت از وضعیت نقل و انتقالاتی تیمشان ناراضی اند از باشگاه استقلال خبر می‌رسد مسئولان این مجموعه با دعوت از بازیکنانی که قراردادشان با این باشگاه به پایان رسیده در حال رایزنی برای تمدید قرارداد با آنها هستند.

برخی مقامات عالیرتبه در باشگاه استقلال از برگزاری جلسات شبانه در هتل اسپیناس یا دفتر فرشید سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال در ساعات پایانی شب خبر می دهند تا از این طریق عقب افتادگی استقلال در بازار نقل و انتقالات به نوعی جبران شود.

منبع: خبرورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.