دوره تابستانه حفظ قرآن در مرکز قرآن و عترت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز شده گفتنی است هر ساله در سه نوبت دوره‌های آموزش قرآن کریم در حرم مطهر برگزار می‌شود.

آغاز دوره تابستانه حفظ قرآن در حرم حضرت معصومه (س)

به گزارش قدس آنلاین، سید احمد مشرف مدیر مرکز قرآن و عترت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) در گفتگو با برنامه والعصر رادیو قرآن، با اشاره به اینکه دوره تابستانه حفظ قرآن در مرکز قرآن و عترت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز شده و هر ساله در سه نوبت دوره‌های آموزش قرآن کریم در حرم مطهر برگزار می‌شود، عنوان کرد: این دوره‌ها به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

او ادامه داد: علاقمندان به شرکت در کلاس‌ها برای ثبت نام به شبستان نجمه خاتون مرکز قرآن و عترت مراجعه و یا از راه نشانی اینترنتی این مرکز به آدرس WWW.QHKARIMH.IR ثبت نام کنند.

مدیر مرکز قرآن و عترت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: دو شماره ۳۷۱۷۵۵۱۵ و ۳۷۱۷۵۵۰۵ برای ثبت نام خانم‌ها، و شماره تلفن ۳۷۱۷۵۵۳۰ ویژه آقایان راه دیگری برای ثبت نام در این دوره‌هاست.

مشرف عنوان کرد: تاکنون بیش از ۱۱۲ هزار نفر قرآن آموز در رشته‌های حفظ، قرآئت و معارف قرآن و حدیث دوره‌های مهارتی و آموزشی را گذرانده اند. به گفته مدیر مرکز قرآن و عترت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س)، بیش از ۷۰۰ نفر در این مرکز حافظ کل قرآن شدند که علاوه بر حفظ با ترجمه و مفاهیم قرآن هم آشنا شدند، شرکت در این دوره‌ها برای تمامی سنین از ۶ سال تا بزرگسالان امکان پذیر است.

مرکز قرآن و عترت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) از سال ۸۹ کار خود را آغاز و از سال ۹۴ هم کلاس‌های مجازی خود را راه اندازی کرده است تا بتوان علوم و معارف قرآنی را به سراسر جهان مخابره کرد.

انتهای پیام/

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.