مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از اجرای رویداد "دختران حاج‌قاسم" از ۱۵ تا ۱۷ تیر ماه در این استان خبر داد.

رویداد "دختران حاج‌قاسم" در گلستان اجرا می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین گفت: امام راحل فرمودند که بانوان رهبران این نهضت هستند و به این جمله اعتقاد داشتند، در طول تاریخ اسلام و ایران اسلامی نیز بانوان همواره نقش تعیین کننده و موثری در لحظات حساس و تاریخی داشتند.
 
وی با بیان اینکه امروز دشمن به نقش حساس و تاثیرگذار بانوان پی برده لذا بر روی این مسئله تمرکز کرده تا بانوان از تاثیرگذاری تاریخی خود دور شوند، تاکید کرد: سازمان تبلیغان اسلامی و سازمان مدارس صدرای ولایت با هدف تقویت استعدادهای اجتماعی دختران ایران اسلامی و تربیت کنشگران اجتماعی طرح رویداد حاج قاسم را برگزار می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه طرح دختران حاج قاسم با هدف توجه به نیازهای اجتماعی زمانه، محیط و جامعه و پیگیری برای حل مشکلات اجتماعی طرح ریزی و برنامه ریزی شده است، بیان کرد: رویداد حاج قاسم از ۱۵ تا ۱۷ تیر ماه در استان گلستان و شهرستان گرگان توسط سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شود.

گرزین از سردار سلیمانی به عنوان کنشگرترین افراد انقلابی ایران اسلامی و شخصیت کم نظیر طی سده های اخیر یاد کرد و متذکر شد: در این طرح دختران حاج قاسم با الهام گیری از شخصیت شهید مکتبی و انقلابی حاج قاسم در عرصه خدمات و نیازهای اجتماعی پا می‌گذارند.

وی اضافه کرد: دختران در رویداد دختران حاج قاسم به دنبال چگونگی حل مسائل و مشکلات اجتماعی جامعه خود می‌روند و در نهایت به کنشگر فعال اجتماعی موثر در دوران حیات خود تبدیل می‌شوند. 
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.