به مناسبت بزرگداشت هفته قوه قضاییه و گرامی داشت یاد و خاطره نماینده شهید شهرستان، شهید علی اکبر دهقان، پروژه های عمرانی شهرداری تربت جام افتتاح شد.

افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری تربت جام به مناسبت هفته قوه قضاییه

به گزارش قدس آنلاین، اصغر خوشخو، شهردار تربت جام در این مراسم اظهار کرد: ارائه خدمات مناسب به شهروندان از وظایف ذاتی شهرداری ها است و تمام سعی و تلاش این مجموعه برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان گرامی است.

وی افزود: توسعه متوازن و ارائه خدمات به تمامی مناطق شهر با اولویت مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر از برنامه های مجموعه مدیریت شهری است و تلاش شده با توجه به وضعیت اقتصادی شهرداری ها و بضاعت موجود، رضایت نسبی کسب شود.

شهردار تربت جام ادامه داد: در سه ماهه ابتدایی سال جاری تا کنون ۳۰ هزار متر مربع اجرای آسفالت صورت گرفته است که در اوایل سال بلوار عبدالرحمن جامی به مساحت  ۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع  آسفالت کامل انجام شد و این خیابان در واقع ورودی مسکن مهر از میدان قدس به شمار می رود جمعیت زیادی از این اقدام بهره مند گشتند.

شهردار تربت جام افزود: خیابان شهید دهقان(نظامی) مشکل شیب بندی و هدایت آبهای سطحی داشت و ساکنین و عابرین این منطقه از شهر در زمان بارندگی های مشکلاتی زیادی داشتند و بعد از بهسازی پیاده روها و کانال این خیابان، اخیرا آسفالت قدیمی این خیابان به صورت کامل برداشت و بعد از تسطیح و شیب بندی جدید و زیرسازی مناسب به صورت کامل آسفالت شد تا مشکل این منطقه به صوت اساسی حل شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.