رئیس کمیسیون صنعت، معدن و تجارت مجلس شورای اسلامی گفت:  میزان مالیات در استان زنجان از ۲ هزار میلیارد تومان به ۶ هزار میلیارد تومان  افزایش داشته است. 

مالیات واحدهای تولیدی در زنجان وصول می شود

به گزارش خبرنگار  قدس آنلاین، مصطفی طاهری در نشست خبری اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی دستورالعمل تنقیح  قوانین را در دست دارد و به این منظور با شناسایی   245  قانون آن ها  را نص خواهیم کرد و بدلیل انباشت قوانین، جایگزین کردن قوانین جدید مورد توجه مجلس شورای اسلامی است. 

طاهری  با اذعان به اینکه در زنجان معادن غنی وجود دارد که  ناشناخته مانده است گفت: اکتشافات در زنجان خیلی کمتر است و  همواره بنا به دلایل واهی اجازه اکتشاف داده نشده است. 
 وی  در پاسخ به سوالی در خصوص بودجه زنجان افزود:  افزایش چشم گیری به جز چند مورد در بودجه نداشتیم چرا که اقدام خاصی   در مجلس در این خصوص انجام  نمی شود و هر اقدامی در خصوص بودجه  باید در سازمان برنامه بودجه انجام شود. 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فقط در انتخاب استاندار  از مجمع نمایندگان هشت نفر   معرفی شد و این خواسته وزیر کشور بود و  بنده هم به عنوان نماینده در این مورد به خصوص اظهار نظر  کردم. 

طاهری عنوان کرد: امروز مالیات هیچ واحد تولیدی در استان زنجان به خارج استان نمی رود و در داخل استان وصول می شود. 

وی از افزایش میزان مالیات در استان زنجان  از ۲ هزار میلیارد تومان به ۶ هزار میلیارد تومان خبر داد.

طاهری در پاسخ به سوال خبرنگار ما  در خصوص بی عدالتی در خصوص حق آبه زنجان گفت: تلاش‌ها برای تبدیل مشکلات آب به یک مطالبه عمومی در استان زنجان نتیجه داده است و خوشبختانه  مصوبات خوبی در سفرهای استانی رئیس جمهور و  وزیر نیرو   به استان به تصویب رسیده است ولی  عقب ماندگی‌های استان زنجان بسیار  زیاد  است.

وی از بی توجهی مسئولان در ادوار گذشته به این منظور انتقاد کرد و افزود: استاندار بومی زنجان در جلسه ای که به این منظور تعیین تکلیف حق آبه چندین استان بود حضور پیدا نکرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.