رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: طی سه ماهه نخست امسال کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با ارایه راه حل های موثر مشکل ۲۲۷ واحد تولیدی با سرمایه گذاری پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای چهار هزار و ۸۰۰ نفر را بررسی کرد و راه حلهای موثر برای آنها ارایه داد.

کارگروه ستاد تسهیل خراسان رضوی مشکل ۲۶۷ واحد تولیدی را بررسی کرد

به گزارش قدس آنلاین، امیررضا رجبی افزود: مشکل این واحدها در ۴۲ جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خراسان رضوی برررسی شده که منجر به صدور ۲۶۷ مصوبه برای حل مشکلات بخش تولید استان شده است.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید خراسان رضوی اظهار داشت: با توجه به اینکه تلاش شده همزمان با رفع موانع تولید .اصلاح زیرساختها و بهبود فرایند حمایت و توسعه بخش صنعت در دستور کار باشد در سه ماهه مزبور تعداد پرونده های ورودی به گروههای کاری ذیل کارگروه تسهیل در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد کاهش داشته که بیانگر توجه به موضوع دستگاه محوری در پیگیری حل مسائل تولید بوده است.

رجبی بیان کرد: از مهمترین موضوعات مصوب شده در نشستهای کارگروه ستاد تسهیل خراسان رضوی می توان به تخصیص زمین، اعطای مهلت استفاده از خدمات بانکی، تقسیط بدهی تامین اجتماعی ومالیات ، تسهیلات بانکی، برقراری انشعابات زیرساخت، توسعه وبازنگری محدوده های معدنی ، اصلاح جواز تاسیس، پیگیری رفع تعهدات ارزی ، معافیت حق بیمه ، تامین مواد اولیه اشاره کرد که ۶۲ درصد از مصوبات را شامل شده است.

وی افزود: ۱۲ درصد از مصوبات کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خراسان رضوی در حوزه سیاستگذاری و اعمال فرایندهای قانونی مطرح شده و ۲۶ درصد از مصوبات مربوط به سایر بخشها است.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.