رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: آیت‌الله محمدعلی ناصری در بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) یکی از مراکز آموزشی و درمانی این دانشگاه در اصفهان بستری و وضعیت او ثابت (stable) است.

وضعیت آیت‌الله ناصری در بخش مراقبت‌های ویژه، ثابت است

به گزارش قدس آنلاین شاهین شیرانی افزد: آیت الله محمدعلی ناصری اواخر وقت دیشب از یکی از بیمارستان های قم به یکی از مراکز آموزشی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان منتقل شد.

وی با بیان اینکه اکنون آیت الله ناصری در بخش مراقبت های ویژه این بیمارستان بستری است، اظهار داشت: قبل از انتقال آیت الله ناصری، تیم ویژه درمانی از تخصص های مختلف برای رسیدگی به وضعیت وی در اصفهان تشکیل شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به اینکه آخرین وضعیت آیت الله ناصری در بخش مراقبت های ویژه، ثابت است، اضافه کرد: با مجموعه اقدامات درمانی صورت گرفته، وضعیت آیت الله ناصری بهتر شد و امیدواریم با دعای مردم هرچه سریعتر بهبودی حاصل شود.

آیت الله ناصری در چند روز گذشته بدلیل شکستگی استخوان و آسیب دیدگی مورد عمل جراحی قرار گرفت و در یکی از بیمارستان های قم بستری بود.

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان نیز امروز چهارشنبه ضمن عیادت از آیت الله ناصری از درگاه خداوند متعال شفای عاجل ایشان را مسئلت کرد.
به گزارش ایرنا، آیت الله محمّدعلی ناصری دولت آبادی سال ۱۳۰۹ ‏هجری شمسی در شهر دولت‌‏آباد برخوار در ۱۰ کیلومتری شمال شهر اصفهان در خانواده‌‏ای مذهبی به دنیا آمد. پدر او زاهد متّقی حجّت الإسلام و المسلمین حاج شیخ محمّد باقر ناصری‏ نام داشت که خود در شمار عالمان فرهیخته آن دوران بود.

آیت الله ناصری از اساتید برجسته اخلاق و مدرس حوزه علمیه اصفهان است که سالیان متمادی در مسجد کمرزرین اصفهان به ترویج اسلام و معرفی امام زمان (عج) مشغول است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.