استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت جذب اعتبارات ۱۴۰۰ تا شهریور ماه امسال، گفت: با مسئولانی که اعتبارات را جذب نکنند به عنوان ترک فعل برخورد می‌شود.

اعتبارات ۱۴۰۰ تا پایان شهریور ماه جذب شود

به گزارش قدس آنلاین، غلامعلی حیدری صبح شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی چهار محال و بختیاری با بیان اینکه ۷۰ تا ۸۰ درصد استان کوهستانی است، اظهار کرد: این مهم بر مسئله اشتغال تأثیرگذار است.

وی با اشاره به اینکه برخی طرح‌های استان در قانون بودجه دیده شده‌اند، عنوان کرد: این طرح‌ها ماده ۲۳ را نیاز دارند که متأسفانه این مهم تاکنون انجام نشده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه طی هفته آینده باید ماده ۲۳ پروژه‌ها گرفته شود، مطرح کرد: کمبود منابع باید از طریق فروش املاک مازاد رفع شود.

حیدری ادامه داد: طی ۱۰ روز آینده املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری باید مشخص شود تا به بودجه ۱۴۰۱ الحاق شود.

وی به جذب ردیف ملی اشاره کرد و گفت: سهم هر دستگاه در این زمینه مشخص شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه جذب بودجه ۱۴۰۰ تا پایان شهریور ماه امکان پذیر است، مطرح کرد: اگر مدیری این مهم را پیگیری نرود به عنوان ترک فعل پیگیری خواهد شد.

حیدری به عدم تحرک مدیران در جذب اعتبارات اشاره کرد و افزود: مسئولان باید پاسخگوی مردم باشند به همین منظور پیگیری امور جذب باید با دقت و سرعت انجام شود.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.