سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: حلقه گم شده فعلی ما در حال حاضر حمایت معنوی از تیم ملی است و از همه رسانه‌ها و پلیس فتا می‌خواهیم در این راه کنار ما باشند.

درخواست ماجدی از رسانه‌ها و پلیس فتا برای ایجاد همدلی در راه جام جهانی

به گزارش قدس آنلاین، میرشاد ماجدی در نشست هماهنگی بازی‌های جام‌جهانی قطر که با حضور وزیران امور خارجه، وزارت ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی‌المپیک برگزار شد، تاکید کرد: در ابتدا باید از حمایت‌های رئیس جمهوری و معاون اول وی بابت حمایت‌هایی که داشته‌اند تشکر کنم. بعد از جلسه اول ما با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، تمام سفرا با ما تماس گرفتند و علاقه‌مندی خود را بابت همکاری اعلام کردند که این جای تقدیر و تشکر دارد.

وی ادامه داد: اینکه مسئولان کشور پای کار آمده و تیم ملی را تنها نگذاشتند بسیار مهم است. در جام جهانی قطر در گروهی قرار داریم که همه ما مسئول هستیم و باید به گونه‌ای برای این بازی‌ها آماده شویم تا شرمنده شهدا و خانواده شهدا نشویم.

سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: امروز حلقه گم شده فعلی در شرایط کنونی حمایت معنوی است. اتحاد و یکدلی باید از همین امروز بین همه ارکان ایجاد شود و جا دارد دستوری داده شود تا همه رسانه‌ها، فضای مجازی و پلیس فتا به کمک آمده تا شاهد افزایش این همدلی باشیم.

او تاکید کرد: در بعد فنی تیم بسیار خوبی داریم، فوتبال یک پدیده اجتماعی است و تلاش همه ما بر این است تا برای آینده، شادی را برای ملت ایران هدیه بدهیم. شرایط به گونه‌ای است که نمی‌توانیم دلمان را به هیچ کس خوش کنیم. کارهای فنی با فدراسیون فوتبال است و تمام سعی خودمان را می‌کنیم تا بهترین‌ها رقم بخورد اما دستمان در بیرون از فوتبال بسته بوده و این نیازمند حمایت سایر بخش‌های دیگر است. 

ماجدی یادآور شد: برای عقد قرارداد با هر تیمی که وارد مذاکره می‌شویم به سد می‌خوریم و آنها کنار می‌کشند، نمی‌توانیم جوابگوی مردم و انتظارات جامعه فوتبال باشیم چرا که آنها فکر می‌کنند کم کاری صورت گرفته اما همه می‌دانیم که در تنگناهای تحریم گرفتار شده‌ایم و اجازه نمی‌دهند از حق خودمان استفاده کنیم.

او تصریح کرد: فدراسیون ضعیفی نبودیم و سرمایه لازم را در اختیار داریم اما به خاطر تحریم‌های ناجوانمردانه، اجازه کار نمی‌دهند و در گوشه رینگ قرار گرفته‌ایم. باید یک فرمانده برای این عرصه مشخص شود تا به کمک فوتبال بیاید و این وضعیت را به گونه‌ای مدیریت کند. در مباحث مالی و کاری باید از رئیس جمهوری و معاون اول وی که یکی از دغدغه‌های آنان فوتبال ملی است، تشکر کنم و این را بارها ثابت کرده‌اند و در این نشست هم درخواست داریم تا حمایت‌های مالی و معنوی از فدراسیون فوتبال همچنان با قوت ادامه یابد. 

سرپرست فدراسیون فوتبال در خصوص بلیت فروشی رقابت‌های جام جهانی هم افزود: برای دور اول ۸ درصد استادیوم‌هایی که در آن‌ها بازی داریم به فروش رفته است، ۱۰ هزار بلیت دیگر در اختیار فدراسیون است که باید به شخص فروخته شود و با توجه به این‌که در دفعات قبلی دلال‌ها مشکلاتی را ایجاد کرده بودند این بلیت‌ها با پاسپورت و آی‌دی به صورت فردی خریداری شود تا دست دلال‌ها کوتاه شود. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.