همایون سامه‌یح گفت: آمریکا به منظور یافتن مشتری بیشتر برای اسلحه‌هایش و کسب درآمد بیشتر از این راه همواره پروژه ایران‌هراسی را از طرق مختلف دنبال می‌کند.

 نماینده کلیمیان در مجلس: آمریکا برای فروش اسلحه‌هایش ایران‌هراسی را دنبال می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، همایون سامه یح نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی  گفت: آمریکا از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون همواره پروژه ایران‌هراسی را به ویژه در سطح منطقه دنبال کرده است.

وی افزود: هدف آمریکا از این کار فروش اسلحه است و سعی دارد با ایران‌هراسی در سطح منطقه مشتری‌های بیشتری برای اسلحه‌های خود پیدا کند و هدفش کسب درآمد از این طریق است.

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در مورد انرژی هسته‌ای هم وضع به همین ترتیب است. آمریکا به خوبی می‌داند که هدف ایران استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای است، اما منافع‌اش اقتضا می‌کند که با فضاسازی رسانه‌ای علیه صنایع هسته‌ای ایران همان پروژه ایران‌هراسی را به شکل جدیدی دنبال کند؛ چرا که از این راه سود می‌برد.

سامه‌یح خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره ثابت کرده که اهل گفت‌وگو و تعامل است اما در مذاکرات مختلف به عینه شاهد کارشکنی و عهدشکنی‌های آمریکا بوده‌ایم.

نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی افزود: این تجربه به ما ثابت می‌کند که آمریکا فقط زبان زور را می‌فهمد و باید با او با زبان اقتدار صحبت کرد تا مصالح و منافع ما را محترم بشمارد.

انتهای پیام/‌

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.