۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶
کد خبر: 808409

نمایشگاه عکس حج با استفاده از آثار احسان مهدیان در نگارخانه جوان انجمن سینمای جوانان ایران از ۲۱ تا ۲۹ تیر ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه عکس حج

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، آژانس عکس انجمن سینمای جوانان ایران از تاریخ سه شنبه ۲۱ تیر تا چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۱ نمایشگاه عکس حج را با استفاده از آثار احسان مهدیان در نگارخانه جوان انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می‌کند.

نمایشگاه عکس حج به مناسبت برگزاری مناسک حج در روزهای گذشته ترتیب داده شده است و عکس‌های این نمایشگاه با استفاده از ۳۰ عکس از مجموعه عکس‌های احسان مهدیان، مدیر دفتر انجمن سینمای جوانان ایران در استان آذربایجان غربی، ساعت ۱۳:۳۰ با حضور مهدی آذرپندار مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران و سیف الله صمدیان پیشکسوت عکاسی افتتاح می‌شود.

این نمایشگاه قبل‌تر در صفحه اینستاگرامی آژانس عکس ایران به نمایش درآمده بود.

نخستین نمایشگاه عکس انجمن سینمای جوانان ایران به همت آژانس عکس ایران سوم خرداد ۱۴۰۱ با عنوان «روایت فتح» به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر در نگارخانه جوان این مجموعه برگزار شده بود.

بازدید برای عموم مخاطبان از تاریخ ۲۱ تا ۲۹ تیر ۱۴۰۱ آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۹ به غیر از روزهای تعطیل برای بازدید این نمایشگاه به آدرس میدان ونک، خیابان گاندی، کوچه نوزدهم، پلاک ۲۰، طبقه اول مراجعه کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.