بازیکن جوان ایرانی عنوان کرد جدایی از فنرباغچه تصمیم سختی نبود و از حضور در هال سیتی خوشحال است.

اعتراف صیادمنش بعد از امضای قرارداد دائمی با هال سیتی

به گزارش قدس آنلاین نقل از سایت هال نیوز، الله‌یار صیادمنش، مهاجم ایرانی سابق تیم فوتبال فنرباغچه که به صورت دائمی به هال سیتی پیوسته است عنوان کرد جدایی از تیم ترکیه ای تصمیم سختی برای او نبود.

این بازیکن در سال ۲۰۱۹ از استقلال راهی فنرباغچه شد و از آنجا نیز به تیم استانبول اسپور قرض داده شد. او در ادامه راهی زوریا در اوکراین شد و درخشید و توانست به صورت قرضی راهی هال سیتی شود. صیادمنش در مدت کوتاه حضور در انگلیس عملکرد خوبی داشت و سران تیم هال سیتی نیز قرارداد او را دائمی کردند.

صیادمنش درباره جدایی از فنرباغچه و حضور در هال سیتی گفت: تصمیم سختی نبود. لیگ دسته یک انگلیس واقعا خوب و سخت است، کیفیت فوق العاده ای داره و خیلی سریع است. من این حالت فوتبال را دوست دارم و خواهیم دید که در این فصل چه اتفاقاتی می افتد. من واقعا خوشحالم که اینجا هستم. معتقدم تیم بزرگی داریم و در این فصل هدف بزرگی داریم که آن هم صعود به لیگ برتر است. ما فصل جدید را با تمرکز صد درصد شروع می کنیم و به بهترین مکان در جدول رده بندی لیگ فکر خواهیم کرد.

او درباره روند آماده سازی تیمش نیز گفت: ما یک بازی دوستانه خوب در ترکیه داشتیم و سپس به ماربلا آمدیم. آماده سازی خوبی برای لیگ داشتیم. بازی با تیم های بزرگ همیشه خوب است. این می تواند تجربه خوبی برای ما در این فصل باشد زیرا مقابل تیم های خوب بازی کردیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.