در جلسه سرمایه گذاری پیرامون حوزه گردشگری که با حضور شهردار همدان، رییس سازمان سرمایه گذاری و رئیس هیئت امنا و اعضای مجموعه فاخر گردشگری و صنایع دستی کشور برگزار شد، زمینه های سرمایه گذاری در حوزه های مختلف گردشگری و صنایع دستی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همدان قابلیت مرکزیت سرمایه‌گذاری در حوزه های مختلف گردشگری و صنایع دستی را دارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، در این جلسه سید مسعود حسینی شهردار همدان گفت: همدان به لحاظ سرمایه گذاری در بخش گردشگری از پتانسیل ها و قابلیت های بالایی برخوردار است که منافع زیادی را عاید سرمایه گذاران و شهر خواهد کرد.

 وی بر توجه به سیاستگذاری در حوزه گردشگری تأکید کرد و افزود: شهر همدان بیشتر از سایر شهرها دارای بسترها و ظرفیت های سرمایه گذاری در بخش گردشگری است و باید با همت مدیران و سرمایه گذاران طرح های گردشگری وارد فاز اجرایی شود.
شهردار شعاعی بودن شهر همدان را جزو مزیت های شهر همدان دانست و عنوان کرد: طرح شعاعی شهر همدان فرصت خوبی برای ایجاد دسترسی ها  و ظرفیت های لازم برای امکانات شهری و سرمایه گذاری فراهم کرده است.
 سید مسعود حسینی با بیان اینکه  شهر همدان دارای تمدنی باشکوه و اولین دولت شهر بوده است گفت: کاوش چند دوره تاریخی در سایت موزه همدان بیانگر اهمیت و ارزش این قدمت تاریخی است. این مقام ارشد مدیریت شهری عنوان داشت: از سرمایه گذاری در حوزه گردشگری حمایت می کنیم و پای این کار هستیم.
 سپس سلیمانی رئیس هیئت امنا و اعضای مجموعه فاخر گردشگری و صنایع دستی کشور که مهمان این جلسه بود اظهارداشت: باید  ظرفیت ها و توانمندی‌های کشور ایران به ویژه شهر همدان که ویترینی از صنایع دستی است  به بهترین نحو در بازارهای جهانی معرفی شوند.
وی با اشاره به اینکه  گردشگران  دنیا به بهترین نحو به وجود ظرفیت های همدان در حوزه گردشگری واقف هستند گفت: این جلسه با هدف شناخت ظرفیت ها و پتانسیل های شهر همدان در بخش گردشگری با شهرداری تشکیل گردیده است تا با دانش و آگاهی کامل از شهر همدان به این شهر و  کشور ایران خدمت کنیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.