نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: پیام غدیر شایسته گزینی در مسئولیت ها و مسندهای اجتماعی است.

پیام غدیر شایسته گزینی است/زیرساخت‌های اربعین فراهم شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» ظهر امروز(شنبه ۲۵ تیرماه) در دیدار با جمعی از اصحاب مطبوعات و رسانه های استان ایلام که به همت سازمان بسیج رسانه استان و به مناسبت گرامیداشت عید سعید غدیر برگزار شد، اظهار داشت: پیام غدیر شایسته گزینی در مسئولیت ها و مسندهای اجتماعی است.
وی با بیان اینکه شایسته ترین فرد در اداره راه رسالت و نبوت توسط خداوند تعیین می شود، بیان داشت: این شایستگی که باید در رأس حکومت اسلامی قرار داشته باشد و کوتاهی در تبیین غدیر موجب تحمیل هزینه بر جهان اسلام و حادث شدن واقعه عاشورا گردید و موجب شد حضرت امام حسین(ع) و یارانش به دست خود مسلمانان به شهادت برسند.
حجت‌الاسلام والمسلمین«کریمی تبار» یادآور شد: امروز فرصتی در نظام و انقلاب اسلامی ایجاد شده است که ائمه اطهار(ع) نداشته اند و حکومت شیعه جمهوری اسلامی تشکیل شده است و دشمنانی که نگذاشتند حضرت علی(ع) حاکمیت را به دست بگیرد، امروز هم همان دشمنان نمی خواهند پرچم جمهوری اسلامی بر افراشته شود.

وی با اشاره به اینکه نقش اهل قلم و رسانه در اینجا مشخص می شود و ضرورت دارد که در راستای تقویت نظام اسلامی گام برداشت، خاطرنشان ساخت: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند حفظ نظام از اوجب واجبات است، امروزه دشمنی دشمنان به دلیل نور انقلاب اسلامی است که در سطح جهان پخش شده است.
حجت‌الاسلام«کریمی تبار» با اشاره به اینکه ما امروز از برکت نظام ولایت فقیه، صادر کننده پهباد به کشور روسیه هستیم، ادامه داد: فرهنگ غدیر پاسداری از فرهنگ امامت است و ولایت فقیه جلوه ای از امامت ائمه معصوم(ع) است و امروز باید در راستای پاسداری از فرهنگ امامت و ولایت، تلاش کرد.
وی با بیان اینکه اربعین حسینی برای استان ایلام یک فرصت استتثنایی است و کوتاهی های در حوزه زیرساختی از جمله راه آهن و بزرگراه در استان صورت گرفته است، تصریح کرد: ایلام به عنوان پایتخت خادمان زوار اربعین حسینی مطرح شده است ولی باید برای فرهنگ خادمان، ادب و تکریم و آداب خدمت به زوار اربعین و همچنین آداب زیارت نیز کار شود.
نماینده ولی فقیه در استان ایلام تأکید کرد: اربعین فرصت مغتنمی است که در اختیار استان وجود دارد و نقشی که اصحاب رسانه در راستای فرهنگ سازی در این حوزه دارند، بسیار ارزشمند است که زیارت اربعین همراه با معرفت باشد و در این خصوص فرهنگ سازی لازم انجام شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر«الله نور کریمی تبار» با تأکید بر اینکه نقش رسانه ها در فرهنگ سازی بی بدیل است، تصریح کرد: با توجه به گرمای هوا و حضور جمعیت کثیر زائران در ایام اربعین امسال، باید همه زیرساخت ها و امکانات مورد نیاز در سطح استان بویژه مرز بین المللی مهران، فراهم گردد تا کنگره عظیم اربعین به طرز باشکوهی برگزار شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.