زنجان-استاندار زنجان گفت: در لایه های میانه ای وزارتخانه برای تودیع و معارفه مدیر کل میراث فرهنگی استان زنجان موش دوانی می کنند!

انتخاب مدیر کل میراث فرهنگی استان زنجان در هاله ای از ابهام

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ محسن افشارچی، استاندار زنجان در گفتگو با خبرنگاران درباره شایعه سمت جدیدش در معاونت فناوری ریاست جمهوری اظهار کرد: من همینجا (استان زنجان) در خدمت مردم هستم و این خبر صحت ندارد. 

استاندار همچنین درباره تاخیر در انتخاب مدیرکل میراث فرهنگی نیز گفت: این اداره کل از چهار ماه پیش تعیین تکلیف شده است، ولی در لایه میانی وزارت‌خانه موش‌دوانی می‌کنند! 

وی ادامه داد: در انتخاب یک مدیر فرآیندهایی وجود دارد، اول اینکه ما وقتی کسی را پیشنهاد می‌دهیم، باید در تهران موافقت شود که در خصوص مدیر کل میراث فرهنگی استان موافقت صورت گرفته است و ستعلامات انجام شده و ظاهرا حکم توسط وزیر امضا شده است.

افشارچی با اشاره به اینکه گزینه جدید مدیرکل میراث فرهنگی تغییر پیدا نکرده است، گفت: قطعا تا ۱۰ روز دیگر سید سعید صفوی معارفه خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه حرکت کلی رو به جلو در استان خودنمایی می‌کند، تاکید کرد: در شاخص‌های کلان و در حوزه‌های عمرانی که پیشانی استان است، شاهد پیشرفت‌هایی هستیم.

وی با بیان اینکه تورم استان را در رده دوم کشور تحویل گرفتیم و درحال‌حاضر در رده نهم هستیم، اظهار کرد: در حوزه شهری نیز اقدامات کلان نهضت آسفالت با اتفاقات بزرگی همراه بوده است.

استاندار زنجان گفت: شهروندان زنجانی از اقدامات انجام شده شهرداری رضایت دارند و تمرکز بر پروژه‌های کلان است؛ در بخش حمل‌ونقل نیز اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.