معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به برگ برنده کشورمان در پوشش حریم هوایی، گفت: این برگ برنده امنیت و آسودگی خاطر را برای هموطنان‌مان به‌ وجود آورده است.

 برگ برنده ایران در پوشش حریم هوایی چیست؟

به گزارش قدس آنلاین، امیر سرتیپ ابوالفضل سپهری‌راد معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش صبح امروز سه‌شنبه (۲۸ تیر) در جمع فرماندهان مناطق و گروه های پدافندی این نیرو، اظهار داشت: حریم هوایی کشورمان به‌طور کامل تحت پوشش سامانه‌های راداری و موشکی پیشرفته و بومی است و این برتری هوایی امنیت و آسودگی خاطر را برای هموطنانمان به‌وجود آورده است.

وی با بیان اینکه امروز دفاع از حریم هوایی ایران اسلامی یک چالش نیست، افزود: پوشش حریم هوایی ایران با سیستم‌های بومی و نوین پدافند، برگ برنده کشورمان در تقابل با دشمنان است.

 سپهری‌راد با بیان اینکه فرماندهان با ذکاوت و نیروی انسانی تلاشگر و جهادی در مجموعه‌ این نیرو با در اختیار داشتن سامانه‌ پدافندی میان بُرد و دور بُرد موفقیت‌های بزرگی را کسب کرده‌اند، تاکید کرد: پدافند هوایی ارتش به‌صورت شبانه‌روزی بر طراحی، ساخت و ارتقاء تسلیحات بومی دور بُرد و دقیق تلاش می‌کند. چراکه لحظه‌ای توقف در پیشرفت علم و دانش علوم پدافندی، قدرت بازدارندگی کشورمان را در عرصه‌ بین‌المللی کاهش می‌دهد.

 معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش در پایان تصریح کرد: روند رو به جلو و پیشرفت روز افزون علوم فنی و مهندسی در بطن نیروی پدافند هوایی ارتش، اقتدار و استحکام ملی به‌دنبال دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.